با مدل موهای زیر همیشه روی مد هستند!!


 مدل مو همیشه تاثیر بسیاری در زیبایی صورت خانم ها دارد. اگر می خواهید برای همیشه یک خانم شیک و مطابق مد روز باشید، مدل موهای زیر را انتخاب کنید.

مدل موهایی که هیچ زمان از مد نمی افتند!!

همیشه دنبال مد روز بودن خوب نیست، بیایید این بار سراغ مدل موهایی برویم که همیشه زیبا هستند و هیچ وقت از مد نمی افتند. مدل موهای زنانه کوتاه، بلند و متوسط و جذاب. در زیر ده مدل موی زنانه می بینیم که در همه دوره ها مد بوده است.

مدل موی ریحانا Rihanna که هیچ زمان قدیمی نمی شود

مدل موی ریحانا Rihanna که هیچ زمان قدیمی نمی شود

مدل موهای ریحانا با انتهای اریب موها مدلی شیک است که برای مهمانی عصرانه خیلی عالی است. ظاهری که همه از آن خوششان خواهد آمد. این مدل مو به نام Bob مدلی است که دوره متمادی در بین ستاره ها زیاد دیده شده است و دوباره مد شده است.

مدل موی پینک Pink که هیچ زمان قدیمی نمی شود

مدل موی پینک Pink که هیچ زمان قدیمی نمی شود

به عنوان یک مدل خیلی کوتاه مدل موهای پینک یک مدل شیک است. مدلی که هم جذاب، شیک و باکلاس است. کناره های مو با کجی متوسط، این مدل مو را می توان بالا برد، یا حالت دار درست کرد یا موها را کنار صورت رها کرد. مدل مویی جذاب که نیاز به نگهداری سخت نیز ندارد.

مدل موی جمع ریحانا Rihanna که هیچ زمان قدیمی نمی شود

مدل موی جمع ریحانا Rihanna که هیچ زمان قدیمی نمی شود

مدل موهای کوتاه ریحانا را به مدل های مختلف می توان شینیون کرد. مدل مویی که اگر درست آرایش شود خیلی زیبا خواهد بود. بغل ها یا کناره های مو حالت دار شده و در بالا جمع شده و بعد با واکس مو آرایش شده تا حلقه های مو ثابت بمانند.

مدل موی دیتا ون تیز Dita Von Teese که هیچ زمان قدیمی نمی شود

مدل موی دیتا ون تیز Dita Von Teese که هیچ زمان قدیمی نمی شود

نمی توان انکار کرد که این مدل موهای قدیمی خیلی شیک است. مدل موهای مشکی متوسط که در انتها موج دار شده است. فرق موها کج باز شده و انتهای آنها موج دار شده و البته کمی پوش داده شده و تافت زده شده است. برای اینکه ظاهری قدیمی تر داشته باشید می توانید یک سمت موها را پشت گوش ها ببرید.

مدل موهای اماندا ریگتی Amanda Righetti که هیچ زمان قدیمی نمی شود

مدل موهای اماندا ریگتی Amanda Righetti که هیچ زمان قدیمی نمی شود

مدل موهای Amanda Righetti خیلی شبیه موهای Dita Von Teese البته به جز قسمت جلویی موها. پیچ موهای او طبیعی و رنگ آتشی زیبایی دارد.  موهایتان را کج باز کنید، حلقه های شل درست کرده و یک سمت را پشت گوش جمع کنید. آیا جذاب تر و زنانه تر از این مدل چیزی هست؟

مدل موی آنجلینا جولی Anjelina Jolie که هیچ زمان قدیمی نمی شود

مدل موی آنجلینا جولی Anjelina Jolie که هیچ زمان قدیمی نمی شود

آنجلینا جولی می داند که موهای بلندش را چگونه درست کند. او اغلب اوقات موهایش را پریشان و حجیم تر می کند. در قسمت تاج مو آن را پوش داده و لایه بالایی را با یک سنجاق ثابت کرده است. بقیه موها را آزاد گذاشته است. شما می توانید قسمت های پایینی را حال دهید تا ظاهر زیباتری داشته باشید. این مدل مو ظاهری خیلی طبیعی دارد و نیازی به اسپری و دیگر محصولات برای آرایش ندارد.

مدل موی کیتی هولمز katie holmes که هیچ زمان قدیمی نمی شود

مدل موی کیتی هولمز katie holmes که هیچ زمان قدیمی نمی شود

مدل موی کیتی هولمز هم با انتهای اریب مانند و چتری های کوتاه دوست داشتنی مدت های زیادی بین خانم ها دیده می شده. این مدل مو برای خانم هایی با صورت کوچک بانمک و پیشانی کوتاه مناسب است.

مدل موی چارلیز ترون charlize theron که هیچ زمان قدیمی نمی شود

مدل موی چارلیز ترون charlize theron که هیچ زمان قدیمی نمی شود

این مدل موی موج دار متوسط دهه بیستی بر روی موهای بلوند چارلیز ترون زیبایی او را دو چندان کرده و هالیوود قدیم را برایمان تداعی می کند. یک سمت موها با سنجاق مو به عقب برده شده و سمت دیگر موها به صورت موج دار پایین افتاده. اگر می خواهید یک مدل موی شیک و تجملی هالیوود را امتحان کنید قطعا این مدل مناسب است.

مدل موی راشل مک آدامز Rachel McAdams که هیچ زمان قدیمی نمی شودمدل موی راشل مک آدامز Rachel McAdams که هیچ زمان قدیمی نمی شود

Rachel McAdams اغلب اوقات موهایش یک شکل بوده خصوصا در مراسم افتتاحیه. برای این مدل موی ساده موها را عقب کشیده اما انها را براق و چرب نکنید. بلکه در قسمت تاج مو به موها حجم داده و بقیه موها را پشت سر دم اسبی ببندید.

مدل موی اوان راشل وود Evan Rachel Wood که هیچ زمان قدیمی نمی شود

مدل موی اوان راشل وود Evan Rachel Wood که هیچ زمان قدیمی نمی شود

این مدل موی راحت ولی شیک، هم جذاب و هم برازنده است. می توانید این مدل را برای مهمانی ها درست کنید. شاید همیشه موها را جمع کردن و دم اسبی بستن ایده آل نباشد. برای این مدل قسمت جلویی موها را حالت داده و بعد انتهای آن را فر کنید. بعد هم با تافت حالت مو را فیکس کنید.

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifetyleمنبع : ileev.com


ویدیو مرتبط :
مدل موهای مد روز