علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



اولین باشگاه "پژوهشگران نوجوان" در اصفهان افتتاح شد


اولین باشگاه ایمنا/ ولین باشگاه "پژوهشگران نوجوان" روز چهارشنبه و جمعه 12 اسفند ویژه دختران و 14 اسفندماه ویژه پسران در مرکز نجوم ادیب افتتاح می شود.
اولین باشگاه "پژوهشگران نوجوان" در مرکز نجوم ادیب افتتاح شد.رییس مرکز نجوم ادیب با بیان این مطلب گفت: بسیاری از دانش آموزان انگیزه لازم برای تحصیل ندارند و بیشتر تحت فشار والدین و یا محیط مدرسه درس می خوانند و برای مطالعه مباحث غیر کتب درسی علاقه ای ندارند.
حسین مزروعی تصریح کرد: مرکز نجوم ادیب در همین راستا با هدف ایجاد انگیزه برای تحقیق، پژوهش و مطالعه در بین دانش آموزان و افزایش اعتماد به نفس نوجوانان به افتتاح باشگاه پژوهشگران نوجوان اقدام کرده است.
وی افزود: ارائه مطلب و سمینار نیاز به تبحر، تجربه و محیط مناسب دارد که می توان با کمک به دانش آموزان در این برنامه این مهارت ها را آموزش داد.
رییس مرکز نجوم ادیب اظهار داشت: خجالت کشیدن، عدم اعتماد به نفس برای سخنرانی و عدم آشنایی با مزیت های ارائه سمینار و سخنرانی از جمله مواردی است که حتی بعضی از دانش آموزان باهوش و خلاق نیز گوشه گیر شده و خلاقیت و استعداد آنها مورد توجه قرار نمی گیرد که در این باشگاه این موارد مرتفع خواهد شد.
مزروعی ادامه داد: سعی شده در این برنامه تمام مراحل کار توسط دانش آموزان اجرا شود که از آن جمله می توان به اتاق فکر و برنامه ریزی،کادر اجرایی، مجری، سخنرانان، پذیرایی و ... اشاره کرد که در این روش اجرا بچه ها حس و تعلق بیشتری به برنامه پیدا می کنند.
وی بیان کرد: اولین باشگاه "پژوهشگران نوجوان" روز چهارشنبه 12 اسفندماه ویژه دختران و روز جمعه 14 اسفندماه ویژه پسران از ساعت 16 تا 18 بعدازظهر در محل مرکز نجوم ادیب واقع در خیابان سعات آباد، جنب ورزشگاه امین افتتاح می شود.
وی خاطرنشان کرد: این باشگاه ویژه دانش آموزان دوره اول دبیرستان(مقاطع هفتم تا نهم) افتتاح می شود که در سال 95 بنا به درخواست دانش آموزان به صورت هر دو ماه یکبار در سال با ارائه مباحث نجومی برگزار خواهد شد.


با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایمنا


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟