سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



واژگونی خونین اتوبوس در مشگین شهر


بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری حامل اتباع جمهوری آذربایجان در جاده مشگین شهر - پارس آباد مغان در شمال استان اردبیل یک نفر کشته و 9 نفر دیگر مصدوم شدند .

شهرخبر: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مشگین شهر گفت: این اتوبوس که از شهر تبریز عازم شهر با کو پایتخت جمهوری آذربایجان بود بامداد امروز در 30کیلومتری محور مشگین شهر- پارس آباد در شمال استان اردبیل واژگون شد .

عباس انوری افزود: در این حادثه یک بانوی اهل جمهوری آذربایجان در دم جان باخت و دونفر مصدوم حادثه نیز با تلاش امداد گران جمعیت هلال احمر وفوریتهای پزشکی به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) مشگین شهر منتقل شدند.

وی افزود: هفت مصدوم دیگر حادثه نیز در محل به صورت سر پائی مداوا شدند.

سرهنگ فتاحی فرمانده پلیس راه استان اردبیل نیز گفت: این اتوبوس ایرانی حامل 17 مسافر خارجی بود که به دلیل ناتوانی راننده ناشی از خستگی وخواب آلودگی از مسیر منحرف و واژگون شده است .

استان اردبیل دارای 380 کیلومتر مرز مشترک با جمهوری آذربایجان می باشد. 222


ویدیو مرتبط :
واژگونی اتوبوس یاسوج - یزد