سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فتو آی تی/ انتشار تصاویر جدید از پرچمدار آتی مِیزو با نام PRO 6


فتو آی تی/ انتشار تصاویر جدید از پرچمدار آتی مِیزو با نام PRO 6دیجیاتو/ در دو سال اخیر Meizu به پیشرفت های قابل توجهی دست یافته است. البته این شرکت در گذشته ناشناخته بود اما به لطف اسمارت فون هایی که این اواخر با قیمت فوق العاده و امکانات عالی وارد بازار کرده توانسته عنوان تولید کننده ای را به خود اختصاص دهد که سریع ترین میزان رشد را در صنعت تلفن همراه داشته است.

این شرکت تا سال 2014 میلادی بالغ بر 4.4 میلیون دستگاه موبایل را به فروش رساند و سال گذشته توانست این رقم را به 20 میلیون دستگاه برساند. پرچمدار کنونی این شرکت Meizu PRO 5 نام دارد و با در نظر داشتن اطلاعات و عکس های منتشر شده اخیر پیش بینی می شود که تا عرضه نسخه جایگزین آن زمان زیادی باقی نمانده باشد.

تا به امروز عکس و اطلاعات زیادی از این اسمارت فون لو رفته است و نتایج مربوط به عملکرد آن در بنچمارک های مختلف بارها و بارها در فضای مجازی منتشر شده. گفته می شود که این شرکت در ماه میلادی آینده که تنها دو روز تا آغازش باقی مانده دو کنفرانس خبری مختلف را برگزار می کند و طبق گزارشات در جریان این کنفرانس ها قصد دارد از فبلت M3 Note و پرچمدار تازه اش پرده بردارد.

حالا دو مجموعه تصویر تازه از این پرچمدار که احتمالا PRO 6 نام دارد به دست آمده است که شباهت زیادی هم به یکدیگر دارند و نشان می دهند که محصول آتی میزو در قالب رنگ های مختلف از جمله طلایی عرضه می گردد.

بدنه این موبایل از جنس فلز است و یک دکمه فیزیکی هوم در پایین نمایشگر آن به چشم می خورد و دو دکمه فیزیکی هم در سمت راست بدنه آن دیده می شود.

دستگاه ظاهرا از سیستم عامل Flyme بهره می برد و آنتن آن نیز در موقعیت تازه ای تعبیه شده است. حاشیه های کناری این موبایل بسیار باریک هستند و ظاهرا پرچمدار جدید میزو فاقد نمایشگر خمیده دو لبه محصولاتی مانند گلکسی اس 6 اج است.

با نگاه کردن به این تصاویر متوجه یک دایره عجیب می شوید که درست در زیر دوربین اصلی دستگاه قرار دارد که احتمالا به فلاش ال ای دی آن مربوط می شود و البته یک سیستم فوکوس خودکار لیزری هم در مرکز بدنه دیده می شود. بلندگوهای این موبایل بار دیگر در قسمت انتهایی بدنه جای گرفته اند و همین مساله در مورد جک هدفون 3.5 میلیمتری آن هم صدق می کند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: دیجیاتو


ویدیو مرتبط :
پرچمدار جدید اچ تی سی | M9