سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تجهیزات اتاق فرمان سالن اجتماعات خانه معلم گنبدکاووس به سرقت رفت


به گزارش خبرنگار ایرنا، صبح امروز (دوشنبه) وقتی مربیان پیش دبستانی مدارس شرق استان گلستان برای شرکت درکارگاه آموزش مهارت ها با بازی و پیشرفت ذهنی - روانی کودکان دوره پیش دبستانی به خانه معلم گنبدکاووس مراجعه کردند، با نبود تجهیزات سمعی و بصری اتاق فرمان مواجه شدند.
علیرضا حسین زاده مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز با تایید خبر سرقت به خبرنگار ایرنا گفت: درحال بررسی اقلام سرقت شده و بر آورد کامل ارزش ریالی آن هستیم.
بر اساس اطلاعات به دست آمده از برخی منابع مطلع، ارزش ریالی اقلام سرقت شده بین 600 تا 700 میلیون ریال است.
سرهنگ محمدعلی عسگری فرمانده انتظامی گنبدکاووس نیز با تایید خبر سرقت تجهیزات فنی اتاق فرمان سالن اجتماعات خانه معلم این شهرستان به خبرنگار ایرنا گفت: ماموران پلیس آگاهی پس از اطلاع با حضور درصحنه، اقدامات اولیه پلیسی و بررسی نحوه سرقت را انجام داده است.
آموزش و پرورش شهرستان 325 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان حدود 61 هزار دانش آموز و افزون بر سه هزارو 200 فرهنگی دارد.
/3039/1860

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سالن اجتماعات