ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



طرح جدید نیوکمپ رونمایی شد


طرح جدید نیوکمپ رونمایی شد ورزش 3/ روز گذشته باشگاه بارسلونا مراسمی با دعوت از بازیکنان فعلی و سابق باشگاه برای رونمایی از برنامه نوسازی نوکمپ برگزار کرد.
نام مدلی مورد انتخاب باشگاه،‌ نیوکمپ نو است که توسط لیونل مسی،‌سرجیو بوسکتس و خاویر ماسکرانو و در کنار لوئیس انریکه رونمایی شد.طراحی پروژه توسط نیکن سی و خوان پاسکال، دو معمار مشهور انجام شده تا این استادیوم با دیگر استادیوم های اروپا متفاوت باشد.
جوزپ ماریا بارتومئو،‌رئیس باشگاه درباره ابعاد مختلف این پروژه صحبت‌هایی در این مراسم انجام داد. او گفت:" ورزشگاه بزرگتر خواهد شد و شما قادر به دیدن آن از تمام نقاط شهر خواهید بود،‌هم از دریا و هم از کوه. به یک نماد برای شهر بارسا تبدیل خواهد شد که وقتی توریست‌ها می‌آیند، به این ورزشگاه آمده و از آن بازدید کنند و همچنین الهام بخش ورزشگاه‌های آینده. هر چقدر که هواداران بیشتری به ورزشگاه بیاید،‌وضعیت اقتصادی هم بهتر می‌شود ولی برای اعضای رسمی باشگاه، شرایط بهتری در نظر می‌گیریم. اطرافیان و همسایه‌ها از این استادیوم سود می‌برند،‌همانطور که تمام مردم شهر خواهند برد."
بازسازی نیوکمپ و تبدیل آن به نو کمپ نو،‌ فصل 22-2021 به پایان خواهد رسید.

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
طرح فعلی و جدید نیوکمپ