سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شرکت HTC تلفن هوشمند One M9s را به عنوان یک میان رده جدید در کشور تایوان معرفی کرد


شرکت HTC تلفن هوشمند One M9s را به عنوان یک میان رده جدید در کشور تایوان معرفی کرد

در سال جاری شاهد عرضه تلفن های هوشمند متفاوتی از سوی HTC بودیم که بیشتر آنها در رده محصولات میان رده تا پرچمدار به شمار می رفتند و از بدنه فلزی برخوردار بودند.

از جمله این محصولات می توان به One M9 اشاره کرد که در ماه های ابتدایی سال جاری میلادی به عنوان پرچمدار جدید شرکت تایوانی رونمایی شد و پس از آن نیز تلفن های هوشمند +One M9 و +One E9 عرضه شدند.

One A9 نیز اندکی پیش به عنوان جدیدترین پرچمدار رونمایی شد، محصولی که به نظر نمی رسد آخرین تلفن هوشمند امسال باشد چرا که شرکت تایوانی لحظاتی پیش، One M9s را نیز در بازار تایوان معرفی کرد.

این محصول هرچند از نظر ظاهری تفاوت چندانی با پرچمدار پیشین ندارد، اما از سخت افزار متفاوتی بهره می برد که در ادامه مطلب به توضیح آن خواهیم پرداخت. با دیجیاتو همراه باشید.

از جمله مشخصات این محصول می توان به نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن Full HD، چیپست ۸ هسته ای Helio X10 مجهز به واحد پردازش گرافیکی PowerVR G6200، دو گیگابایت حافظه رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۲۸۴۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

スクリーンショット-113-840x473

سازنده تایوانی همچنین برای تلفن هوشمند خود یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با سنسور BSI و گشودگی دهانه دیافراگم f/2.2 را در نظر گرفته که از محافظ یاقوت کبود برای لنز و فلش دوگانه LED بهره می برد و در جلوی بدنه نیز یک مدل ۴ اولترا پیکسلی با f/2.0 مشاهده می گردد.

スクリーンショット-115-840x473

بر اساس این ویژگی ها می توان گفت این تلفن هوشمند جدید دیگر در زمره محصولات رده بالا به شمار نمی رود و می توان آن را یک میان رده جدید از سوی HTC در نظر گرفت.

スクリーンショット-114-840x473

فروش HTC One M9s از پس فردا با قیمت نزدیک به ۴۰۰ دلار در کشور تایوان آغاز خواهد شد، اما هنوز در مورد احتمال و زمان عرضه این محصول در نقاط دیگر اطلاعی در دست نیست.

منبع: androidheadlines

برچسب‌ها:HTCOne M9sاچ تی سیاخبار تکنولوژیتلفن هوشمندگوشی ‍HTCگوشی موبایل htcموبایل HTC

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
بررسی تلفن هوشمند HTC One A9 زبان فارسی