سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دشمنان نتوانستند جمهوری اسلامی ایران را از مسیر آرمانی خود دور کنند


به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ‌سید علیرضا ادیانی عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی، سیاسی سپاه در اردبیل با اشاره به زحمات طاقت‌فرسای شهید مرتضی مطهری در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی برای دور نگه‌ داشتن اساس و پایه‌های نظام اسلامی از انحراف و انحطاط اظهار کرد: شهید مطهری با تمام قدرت و صلابت خود در برابر زیاده‌خواهان غرب و شرق ایستاد تا اجازه ندهد به حیطه اسلام و اندیشه‌های نورانی آن ضربه و خدشه‌ای وارد شود.

وی از شهید مطهری به عنوان شهید راه دفاع از اندیشه ناب اسلامی و گوهر بی‌بدیل فطرت و فضیلت الهی و انسانی یاد کرد و گفت: کاری که شهید مطهری در به انزوا کشیدن لیبرال‌ها و مارکسیست‌ها انجام داد، هیچ وقت از اذهان پاک نمی‌شود چرا که برای همیشه با تبلیغ اندیشه نورانی اسلام جلوی انحطاط و انحراف واقعی را گرفت.

مسؤول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی، سیاسی سپاه با بیان اینکه امروز در این سنگر مقدس روحانیان و معلمان به عنوان قشر هدایت‌گر جامعه مسئولیت سنگینی را بر عهده دارند، افزود: همچنان دشمن با احساس خطر از ماهیت اسلام و فرهنگ دینی رخنه در اندیشه ناب اسلامی را مورد هدف قرار داده تا با شبیخون و غارت فرهنگی سرمایه‌های ما را در این حوزه به نابودی بکشاند.

ادیانی تصریح کرد: خود دشمنان این انقلاب و استکبار جهانی به خوبی می‌دانند که هیچ جرأت حمله نظامی به ایران را ندارند و از همین رو در چند جبهه نفوذ در انقلاب اسلامی را همچون نفوذ امنیتی، فرهنگی و اقتصادی در دستور کار قرار دادند تا این ملت و انقلاب را با چالش روبه‌رو کنند.

وی آمادگی نیروهای مسلح به ویژه سپاه قهرمان را در پاسداری از حریم فرهنگی انقلاب و روشنگری‌های سیاسی و عقیدتی را یادآور شد و بیان کرد: سپاه و بسیج به عنوان شجره طیبه انقلاب همواره در سنگر جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند تا معنویت و اساس فعالیت‌ها و مأموریت‌های خود را در حوزه‌های مختلف به نتیجه برسانند.

مسؤول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران اضافه کرد: باید تلاشی مجاهدانه انجام داد تا استکبار جهانی در حرکت خود غافلگیر شده و نتواند کشور ما را در مسیر تاخت و تاز نابهنجاری‌های اخلاقی‌، دینی و اعتقادی قرار دهد.

انتهای پیام/62001/ذ30


ویدیو مرتبط :
پیام جمهوری اسلامی ایران به دشمنان منطقه