سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یک محل اقامت دیگر پناهندگان در آلمان به آتش کشیده شد


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "تاگس اشپیگل"، بار دیگر یک محل اقامت دیگر پناهندگان در آلمان هدف حمله آتش سوزی قرار گرفت.

یک فرد ناشناس در ولدگک در ایالت مکلنبورگ-فورپومرن یک ساختمان که در آن حدود 10 پناهنده اسکان داده شده بودند را به آتش کشید. بر اساس اطلاعات پلیس این آتش سوزی دوشنبه شب در زیرزمین این ساختمان رخ داد.

سخنگوی پلیس سه شنبه صبح اعلام کرد که این مسئله در حال بررسی است که آیا این اقدام با انگیزه سیاسی انجام شده است. مدارک موثقی در این باره تا به حال یافت نشده است. ظاهرا دود این آتش سوزی سبب شد که یک مرد 76 ساله و یک دختر 14 ساله با احتمال مسمومیت به بیمارستان منتقل شوند. آتش نشان ها بقیه ساکنان این ساختمان را نجات دادند.

اخیرا و در سایه هجوم پناهندگان به آلمان اقدامات خشونت آمیز علیه این قشر ضعیف در جامعه آلمان بخصوص از طرف راستگرایان افراطی تشدید شده است.

سازمان ها و مقامات آلمانی از افزایش چشمگیر جرائم علیه پناهندگان و حملات به محل اقامت آن ها در ماه های اخیر خبر داده و در این باره هشدار داده اند.

انتهای پیام/پ


ویدیو مرتبط :
محل اقامت کارلوس کیروش @_@