ویسی: با گل‌محمدی شطرنج بازی کردم نه فوتبال!/ کسی دنبال بازیکنان ما نیاید


سرمربی استقلال خوزستان گفت: به خاطر بازی زیبای ذوب آهن و استقلال خوزستان به فوتبال ایران تبریک می‌گویم چرا که من در این بازی با گل‌محمدی شطرنج بازی کردم نه فوتبال.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه اصفهان، عبدالله ویسی پس از پیروزی برابر ذوب آهن اصفهان و قهرمانی تیمش در نیم فصل، اظهار کرد: یکی از زیباترین بازی‌های لیگ را شاهد بودیم و در واقع من و گل‌محمدی فوتبال بازی نکردیم بلکه شطرنج بازی می‌کردیم. ما برنامه‌ریزی کرده بودیم تا به بهترین شکل اولاً‌ گل نخوریم و ثانیاً‌ پیروز میدان باشیم.

وی با بیان اینکه به خاطر این بازی به فوتبال ایران تبریک می‌گویم، ادامه داد: وقتی تیمی 15 هفته در صدر جدول باشد و فقط یک باخت در طول نیم ‌فصل داشته باشد توانایی، شهامت و تلاش خود را نشان می دهد.

سرمربی تیم استقلال خوزستان با اشاره به اینکه سعی ما در نیم فصل دوم این است که روند رو به رشد خود را ادامه دهیم، گفت: در حال حاضر وضعیت خوبی داریم. تمام تلاش ما این است که در نیم فصل نیز بهترین تیم باشیم.

ویسی در خصوص بازیکنان جوانش در نیم‌ فصل و احتمال مبادله آنها با تیم‌های بزرگی همچون سپاهان، پرسپولیس و استقلال، اظهار کرد: من از این زمان به بعد گول تیم‌های بزرگ را نمی‌خورم و از همین‌جا اعلام می‌کنم کسی به دنبال بازیکنان ما نیاید.

وی با تأکید بر اینکه کل تیم ما 4 میلیارد و 700 میلیون تومان بسته شده و یک میلیارد نیز به کادر فنی داده شده است،‌ ادامه داد: قطعاً با چنین پولی و چنین بازیکنانی رسیدن به قهرمانی نیم فصل یک شاهکار است.

سرمربی استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: غرور می‌تواند تیم ما را تُرد کند برای همین ما یک رواشنانس استخدام کردیم که می‌تواند تیم ما را کنترل کند اما آنچه من از روحیات بازیکنانم می‌دانم این است که آنها به دنبال روی جلد رفتن مجله یا تیتر یک روزنامه نیستند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
شروع بازی شطرنج برای بازیکنان پوزیسیونی chessok.ir