سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رئیس کل سازمان نظام پزشکی: تجمیع بیمه‌ها در هیات وزیران قابلیت تحقق دارد


باشگاه خبرنگاران/ رئیس کل سازمان نظام پزشکی با عنوان اینکه فرآیند قانون تجمیع بیمه ها درون ظرفیت هیات وزیران قابلیت تحقق دارد، افزود: در احکام برنامه های توسعه کشور که اخیرا توسط رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شده چنین موردی وجود ندارد.

علیرضا زالی افزود: باید دید کارگروه هایی که در تدوین برنامه ششم فعال هستند چگونه عمل می کنند اما به نظر من جامعه پزشکی از تجمیع بیمه ها مشروط بر اینکه اعتبارات سریع تر واصل شود و پرداخت ها صورت گیرد، موافق است .

وی ادامه داد: اما اگر نتیجه تجمیع بیمه ها باز همین فرآیند در بحث مطالبات باشد، به تبع رضایت خاطر آن ها را به همراه نخواهد داشت.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی با گلایه از اینکه دست برتر در شورای عالی بیمه، وزارت بهداشت و نظام پزشکی نیستند، خاطرنشان کرد: یعنی از نظر آرا و توزیع آن، سهم بیشتر در اختیار سازمانهای بیمه گر پایه است .

وی خاطرنشان ساخت: ما به عنوان ارائه کنندگان خدمات، حداقل آرا را دارا هستیم و به همین علت بسیاری از برنامه های ما در تعرفه ها با چالش جدی در شورای عالی بیمه روبرو است.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با دکتر معینی رئیس سازمان نظام پزشکی