برگزاری دومین همایش نقش بانک‌های توسعه‌ای در رونق اقتصادی


دومین همایش نقش بانک‌های توسعه‌ای در توسعه و رونق اقتصادی کشور با همکاری بانک‌های توسعه‌ای و دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران دهم خرداد ماه سال 1395 برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بانک‌های توسعه‌ای، موسساتی مالی هستند که سرمایه را با شرایط مناسب تجهیز می‌کنند تا در فعالیت‌های تولیدی، توسط خود یا دیگران یا مشترکان در راستای اهداف برنامه‌های توسعه اقتصادی کشور، به نحو مطلوبی سرمایه‌گذاری کنند.

در راستای فراهم کردن مقدمات دستیابی به این اهداف، بانک‌های توسعه صادرات، توسعه تعاون، صنعت و معدن، کشاورزی و مسکن همراه با موسسه توسعه و تحقیقات اقتصادی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران به برگزاری دومین همایش نقش بانک‌های توسعه‌ای در توسعه و رونق اقتصاد کشور اقدام می‌کنند.

در این همایش که به منظور بررسی نقش کلیدی بانک‌های توسعه‌ای در فرایند توسعه اقتصادی کشور و بررسی میزان تأثیرگذاری این بانک‌ها برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی به اجرا درخواهد آمد، برخی از مقامات اجرایی کشور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد بانک‌ها، اساتید دانشگاه‌ها و صاحب‌نظران اقتصادی کشور حضور خواهند یافت.

همچنین در این همایش مباحثی نظیر بانکداری توسعه‌ای کشوری در جهان، بانکداری توسعه‌ای در ایران و بانک‌های توسعه و اقتصاد ایران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان می‌توانند به وب‌سایت همایش مراجعه کنند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
آغاز همایش بین المللی نقش بانک های توسعه ای در توسعه و