سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



چگونه رشد موهایمان را بیشتر کنیم؟


چگونه رشد موهایمان را بیشتر کنیم؟نوین زی/ اکثر افراد نگران رشد کم موهای خود هستند. این امر ممکن است دلایل زیادی داشته باشد، از استفاده ی بیش از حد مواد شیمیایی (در قالب رنگ) گرفته تا کشیدن و فر کردن و … برای حالت دادن به مو و … . عدم مراقبت از موها منجر به شکستگی موها شده و از رشد کافی آنها جلوگیری می کند. پس کمی زمان گذاشته و با به کارگیری این نکات بیشتر مراقب موهایتان باشید:
به طور منظم موها را کوتاه کنید
برای پیشگیری از موخوره، بهترین کار کوتاه کردن آنهاست. هر سه ماه یکبار موها را کوتاه کرده تا به جای پیشروی موخوره تا ریشه مو و صدمات بیشتر، موها رشد بیشتری داشته باشند.
با موهایتان ملایم تر رفتار کنید
فراموش نکنید که موها خیلی حساس بوده و بستن مداومش می تواند آن را شکننده کند. پس در ابتدا موها را با یک شانه دندانه درشت مرتب کرده و آنها را باز بگذارید. اگر موهایتان گره خورده اند، از پایین مو شروع به شانه کردن کنید.
از حالت دهی دائم موها خودداری کنید
حالت دهی روزانه یا دائم موها به شکنندگی آنها منجر می شود پس از روش هایی مثل بافتن و … برای حالت دهی به مو استفاده کنید.
از ابزار مناسب استفاده کنید
شانه دندانه درشت هم برای مرتب کردن مو مناسب بوده و هم می تواند شامپو یا نرم کننده یا … را به خوبی روی همه ی مو و پوست سر پخش کند. برس چوبی برای پخش کردن چربی طبیعی روی موها از جمله مناسب ترین گزینه هاست. همچنین ابزار و گل سر و کلیپس هایی که موها را نمی کشند هم می توان استفاده کرد. اما از کش موهای تنگ استفاده نکنید.
حتی در زمان خواب هم از موها مراقبت کنید
برای به حداقل رساندن اصطحکاک موها از یک بالش نرم یا پارچه ای با جنس ساتن استفاده کنید. یا می توانید یک روسری به موها بسته تا کمتر باعث اصطحکاک، گره خوردن و شکنندگی موها در هنگام خواب شود.

منبع: نوین زی


ویدیو مرتبط :
چرا موهایمان سفید می شود؟