ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



خوب نیست فوت مرحوم دارستانی را به مشکلات مالی ربط بدهیم/ به اندازه دو کتاب از مشکلات صحبت کردم اما آیا اتفاقی افتاده است؟


منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص مشکلات عدیده مالی تیم فوتبال نفت تهران و اینکه گفته می‌شود این تیم با همین مشکلات مالی قادر نخواهد بود پیش از بازی با ذوب آهن به اردو برود، اظهار داشت: قرار شده در این باره جلسه‌ای برگزار کنیم و در صورتی که منابع فراهم شود به اردو می‌رویم اما اگر نتوانیم منابع مالی را تهیه کنیم بازیکنان نفت فردا صبح در ورزشگاه تهرانسر حاضر می‌شوند و بعد از ناهار و استراحتی کوتاه به ورزشگاه تختی خواهند رفت.

وی درباره اینکه این مشکلات مالی چه زمانی به پایان خواهد رسید، افزود: من بارها در این باره صحبت کرده‌ام و بیشتر از این دیگر صلاح نیست در این خصوص حرف بزنم شما ببینید که در این چند روز درباره مشکلات مالی به اندازه دو کتاب صحبت کردم اما آیا تا به حال اتفاقی افتاده است؟

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در خصوص صحبت‌های برخی از اعضای تیم نفت مبنی بر اینکه فوت مرحوم علی‌اکبر دارستانی مربی بدنساز تیم نفت به مشکلات مالی ربط داده می‌شود، افزود: شما بهتر است این مسئله را از کسانی که این حرف‌ها را مطرح می‌کنند بپرسید. من کتمان نمی‌کنم که مشکلات بسیار زیاد مالی داریم اما هیچ ارتباطی بین فوت مرحوم دارستانی و مشکلات مالی نفت نیست و خوب نیست که بخواهیم این دو مسئله را به هم ارتباط دهیم.

انتهای پیام/ا

لینک کوتاه به این خبر http://fna.ir/DMO3CP

این خبر را به اشتراک بگذارید


ویدیو مرتبط :
طنز مشکلات مالی