ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رانیری و کین، بهترین‌های لیگ برتر در ماه مارس


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از میرر، سازمان لیگ برتر انگلیس، کلودیو رانیری، سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال لسترسیتی، صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر را به عنوان بهترین مربی این رقابت‌ها در ماه مارس معرفی کرد.

شاگردان تحت هدایت رانیری به لطف نتایج خوبی که در یک ماه اخیر کسب کردند، در فاصله 6 هفته به پایان فصل، با 7 امتیاز بیشتر نسبت به تاتنهام رده دومی پیشتاز کورس قهرمانی لیگ برتر هستند. آنها در ماه مارس، سه کلین شیت (بازی بدون گل خورده) که در ماه آوریل یکی دیگر به آنها اضافه شد، داشتند و از 12 امتیاز ممکن 10 امتیاز کسب کردند. لسترسیتی در ماه مارس برابر تیم‌هایی مانند واتفورد، نیوکاسل و کریستال پالاس یک بر صفر پیروز شد.

در همین حال هری کین، مهاجم انگلیس تاتنهام هم جایزه برترین بازیکن لیگ برتر در ماه مارس را از آن خود کرد. او در ماه مارس پنج گل برابر آرسنال (یک گل)، استون ویلا و بورنموث (هر کدام دو گل) به ثمر رساند تا سهم بسزایی در کورس سفیدپوشان لندن با لسترسیتی در صدر جدول داشته باشد. کین در این فصل 22 گل در لیگ برتر زده که سه گل بیشتر از جیمی واردی، مهاجم لسترسیتی است و به همین دلیل اکنون در صدر جدول برترین گلزنان لیگ برتر قرار دارد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ده بازی برتر 1 مارس 2013 لیگ بسکتبال NBA