سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تلاش دانشگاه علوم پزشکی البرز بر راه اندازی خدمات جدید درمانی است


به گزارش ایرنا، دکتر حمید درفشی عصر چهارشنبه در آیین گشایش نخستین درمانگاه تخت بیهوشی دانپزشکی کشور در کرج افزود: مشارکت بخش خصوصی رمز موفقیت در توسعه خدمات درمانی نوین در استان البرز است.
وی ادامه داد: آمدن سرمایه گذاران بخش خصوصی به عرصه درمانی البرز موجب جهش در این بخش خواهد شدضمن آنکه کاستی ها در کمترین زمان برطرف می شود.
درفشی گفت: به همین دلیل حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در اولویت قرار گرفته کما اینکه تاکنون در این عرصه شاهد مشارکت خوب این بخش در استان بوده ایم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با یادآوری این نکته که در 15 ماه گذشته حدود یکهزارو200 تخت بیمارستانی در البرز راه اندازی شده ، اظهار داشت : در وضعیت کنونی به یکهزارو500 تخت دیگر نیاز داریم و این امر تنها با کمک بخش خصوصی محقق می شود.
وی بیان کرد: برنامه دانشگاه علوم پزشکی البرز حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی است زیرا آمدن بخش خصوصی رمز شکوفایی درمان در البرز است.
وی گفت: توان مالی بخش دولتی در اداره خدمات درمانی در ابعاد مختلف محدود است و باید برای بخش خصوصی انگیزه ایجاد کرد.
درفشی تاکید کرد که آمدن بخش خصوصی با افزایش ظرفیت ها و بهبود خدمات دهی همراه است که راه اندازی نخستین درمانگاه تخت بیهوشی دندانپزشکی کشور در کرج نمونه ای از مشارکت خوب بخش خصوصی است.
وی گفت: دولت باید ضمن بستر سازی برای مشارکت بخش خصوصی، چتربیمه ای را برای برخورداری مردم از درمان مناسب گسترش دهد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به تاسیس دانشکده علوم پزشکی در این استان اظهار داشت:با حمایت بخش خصوصی می توان افراد با استعداد را به عنوان دانشجو در این دانشکده جذب کرد.
وی گفت: جمعیت میلیونی استان البرز به نیروی انسانی متخصص در بخش پزشکی نیاز دارد و باید از طریق این دانشکده نیازها را برطرف کرد.
درفشی افزود: ارتقای خدمات آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی با مشارکت و حمایت بخش خصوصی از برنامه های دانشگاه است.
وی تاکید کرد که استفاده از خدمات نوین درمانی از میزان مرگ ومیرها در استان پیشگیری می کند.
7410/ 6155

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بازتاب راه اندازی بخش پیوند مغز استخوان دانشگاه علوم پزشکی مشهد