فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



کتاب احکام خمس منتشر شد


به گزارش خبرگزاری فارس، کتاب حاضر حاوی مسائل مهم و مورد ابتلاء در موضوع خمس و مطابق با فتاوای مرجع عالی‌قدر حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) است.

این اثر دومین مجلّد از مجموعه کتاب‌های احکام موضوعی فقهی منطبق با فتاوای معظّمٌ‌له است که توسّط انتشارات فقه روز به طبع میرسد و بزودی مجلّدات بعدی مجموعه‌ی مذکور نیز در موضوعات مختلف از جمله احکام پزشکی، حج و سفر عرضه خواهد شد.

در این کتاب علاوه بر موارد موجود در رساله‌ی «اجوبه الاستفتائات»، استفتائات جدیدی نیز اضافه گردیده است.

این مجلّد شامل مباحثی از قبیل روش محاسبه و پرداخت خمس، موارد وجوب خمس، مستثنیات خمس، مصارف خمس و مستحقّین آن، تصرّف در مال متعلّق خمس و متفرّقات خمس میباشد.

تدوین اثر بنحوی انجام گرفته است که نفع آن عام و بهره‌گیری از آن برای همگان آسان باشد. شایان ذکر است که دفتر استفتائات معظّمٌ‌له این رساله را مورد تأیید و عمل به آن را مجزی اعلام نموده‌اند.

انتهای پیام/و

http://fna.ir/BF31QH


ویدیو مرتبط :
احکام - خمس