گردشگری


2 دقیقه پیش

بازگشایی اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ نیاوران

به مناسبت روز جهانی موزه اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ اختصاصی نیاوران بازگشایی می شود.به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران این اتاق پس از یک دوره تعمیرات ...
2 دقیقه پیش

سه اثر جهانی در خوزستان بدون زیرساخت گردشگری

خوزستان سه اثر ثبت جهانی دارد. چغازنبیل؛ شهر تاریخی شوش و سازه های آبی شوشتر اما برای هیچ کدام از این میراث جهانی زیرساخت های گردشگری مناسبی تدارک دیده نشده است.استان ...



هاکاتریپ، اولین ماراتن برنامه نویسی در حوزه گردشگری


هاکاتریپ اولین ماراتن برنامه نویسی موبایل و وب در حوزه گردشگری است که در روزهای 19 الی 21 اسفندماه 1394 در دانشگاه شهیدبهشتی برگزار خواهد شد.

هاکاتریپ با حضور 40 تیم 3 تا 5 نفره برگزار می شود. تیم ها در روز اول با چالش های خود آشنا شده و به کمک مربیان به ارائه ی راه حل هایی برای این چالش ها می پردازند. مربیان حاضر در هاکاتریپ، باتوجه به پارامتر های ارزیابی که از قبل در اختیارشان قرار داده شده است، 10 تیم را برای ارائه نهایی محصولشان در برابر داوران انتخاب می کنند. در نهایت با توجه به معیارهای گزینش داوری، تیم های اول تا سوم انتخاب و جوایزی به آن ها اهدا می شود.

هاکاتریپ، به میزبانی دانشگاه شهیدبهشتی، آژانس سفرهای علی بابا و باهمکاری مرکز رشد دانشگاه شهیدبهشتی و انجمن علمی دانشکده کامپیوتر این دانشگاه در حوزه ی گردشگری با هدف پوشش دهی خلاهای موجود در این حوزه، با توجه به دوران پسابرجام و همگام با گشایش مرزهای کشور بر روی گردشگران برگزار می شود.

داوری این رویداد بر عهده دکترمحمود نشاطی (عضو هیئت علمی دانشکده کامپیوتر شهیدبهشتی)، عطا خلیقی (مدیرعامل پویاسافت)، علی تیماجچی (مدیرعامل فرانگر) و مجید حسینی نژاد (مدیرعامل آژانس سفرهای علی بابا) خواهد بود. همچنین از جمله مربیان این رویداد عبارتند از: محمدرضا طاهری، پویا کندری، محمدرضا عبادی پور، نیما قاضی، اشکان بروج و ....

مراسم اختتامیه جمعه ساعت 17  آغاز می شود و تیم های راه یافته به مرحله نهایی محصول خود را در برابر داوران به نمایش خواهند گذاشت. سه تیم اول به ترتیب سه میلیون، دو میلیون و یک میلیون تومان جایزه نقدی را از آن خود خواهند کرد.

اطلاعات مربوط به رویداد هاکاتریپ اعم از برگزاری، زمان بندی، معرفی داوران، مربیان و تیم اجرایی، شاخص های داوری و خبرهای آتی هاکاتریپ را در وب سایت hackatrip.com دنبال کنید.

دنیای سفر این نوشته را از « کجارو » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.خبرگزاری دنیای سفر


ویدیو مرتبط :
برنامه نویسی آموزش برنامه نویسی اندروید - قسمت ۶: اولین پروژ