سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نسخه اگزینوس گلکسی S7 شارژدهی باتری بهتری نسبت به نسخه اسنپدراگون دارد


نسخه اگزینوس گلکسی S7 شارژدهی باتری بهتری نسبت به نسخه اسنپدراگون داردزومیت/ سال گذشته بحث زیادی بر سر شرکت سازنده‌ی باتری آیفون ۶ اس و عمر باتری آن درگرفت و حالا به نظر می‌رسد تفاوت در عمر باتری دو نسخه‌ی مختلف گلکسی اس 7 مجهز به پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۰ و اسنپدراگون ۸۲۰ نیز وجود دارد.

گلکسی اس 7 در دو نسخه‌ی مختلف دارای پردازنده‌های اکسینوس ۸۸۹۰ و اسنپدراگون ۸۲۰ روانه‌ی بازار شده است. به نظر می‌رسد این دو نسخه در شارژدهی باتری با یکدیگر تفاوت دارند.

سایت GSMArena در تست باتری خود این دو نسخه از گلکسی اس ۷ اج را با یکدیگر مقایسه کرده است. باتری گلکسی اس اج ظرفیت ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که در قیاس با نسل قبل بسیار بزرگ‌تر است.

در این تست نسخه‌ی اکسینوس گلکسی اس ۷ اج توانسته زمان ۹۸ ساعت را کسب کند و در صورتی که ویژگی Alway On فعال باشد زمان ۷ ساعت را ثبت کرده است. این اعداد برای نسخه‌ی اسنپدراگون گلکسی اس ۷ به ترتیب ۸۷ و ۶۳ ساعت است.

البته هر دو مقدار اعداد بسیار خوبی به شمار می‌روند و می‌توانند خیال اکثر کاربران را در طول روز از لحاظ شارژ باتری راحت کنند. نظر شما در این خصوص چیست؟



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: زومیت


ویدیو مرتبط :
مقایسه سرعت نوت 4 نسخه اسنپدراگون و اگزینوس