سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مجمع عمومی سازمان ملل سیاست شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مجمع عمومی سازمان ملل در مورد یکسری تصمیماتی که رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کرد، رای‌گیری کرد.

به گزارش پایگاه خبری «تایمز اسرائیل»، در میان 20 تصمیمی که 193 عضو مجمع عمومی سازمان ملل تصویب کردند، رژیم صهیونیستی به خاطر سیاست شهرک‌سازی و آسیب زدن به ماهیت بیت‌المقدس محکوم شده و به عنوان مسئول خشونت‌ در درگیری با فلسطینی‌ها شناخته شده است.  

در واکنش به این محکومیت بود که «دانی دانون» نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، مجمع عمومی را مورد انتقاد قرار داد و مدعی شد، راه‌حل‌های متعصبانه و کارهای سمبولیک توخالی تغییراتی که مردم منطقه شدیدا به آن نیازمند هستند را حاصل نمی‌کند. 

وی در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل با نشان‌دادن تصاویر صهیونیست‌هایی که در عملیات شهادت‌طلبانه فلسطینی‌ها کشته شده‌اند، گفت: «امروز روز شرم‌آوری برای سازمان ملل است. به جای صدور بیانیه‌ای شفاف برای محکوم کردن همه اقدامات تروریستی، به ترور فلسطینی‌ها مشروعیت بخشیده است. کشتار 20 اسرائیلی بی‌گناه صرفا به خاطر اسرائیلی بودنشان، هیچ تفاوتی با کشتار بی‌رحمانه افراد بی‌گناه در فرانسه ندارد».

دانی دانون با بیان اینکه این حملات نتیجه مستقیم اقدامات و اظهارات تحریک‌آمیز است، گفت: «اگر سازمان ملل می‌خواهد نقش سازنده‌ای ایفا کند باید واقعیت را بپذیرد و از فلسطینی‌ها پاسخ بخواهد».

انتهای پیام/م


ویدیو مرتبط :
هفتادمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل