سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فتو آی تی/ قاب گوشی که با گل های طبیعی ساخته شده


فتو آی تی/ قاب گوشی که با گل های طبیعی ساخته شدهگجت نیوز/ یکی از پرفروش‌تری لوازم جانبی گوشی های موبایل، قاب‌های آن‌هاست که طرفداران زیادی داشته و سازندگان این قاب‌ها نیز سعی می‌کنند از مواد باکیفیت و مقاوم در برابر ضربه استفاده کنند. البته این سازنده گویا در کنار مواد باکیفیت، سلیقه و خلاقیت نیز به کار برده است.
به راحتی می‌توان موبایل‌ها را یکی از لوازم همراه هر شخص نامید که برای نه تنها برای برقراری ارتباطات، بلکه برای تفریح، سرگرمی، حتی عکسبرداری و کارهای مختلف دیگر استفاده می‌شوند.
گران قیمت بودن گوشی‌های بالارده نیز باعث می‌شود تا کاربران به سراغ خرید لوازم جانبی مانند قاب‌ها بروند تا از تلفن هوشمند‌ خود به نحو احسنت مراقبت کنند. اما سوال اینجاست که چقدر در انتخاب این قاب‌ها سلیقه به خرج می‌دهید؟
آیا انتخاب یک قاب به تنهایی کافی‌ست یا در انتخاب شکل ظاهری این قاب نیز وقت صرف می‌کنید تا موبایل گران قیمت شما از شکل ظاهری زیبا و شیکی که دارد خارج نشود؟
شرکت HouseOfBlings نیز یکی از سازندگان قاب‌های گوشی‌ست که برای جشن گرفتن بهار و همچنین زیباتر کردن ظاهر موبایل‌ها از گل‌های طبیعی در قاب‌های خود استفاده کرده است.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: گجت نیوز


ویدیو مرتبط :
قاب گوشی گل و بلبل