ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مظلومی: بازیکنان به صورت کامل در اختیار تیم هستند


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم پرویز مظلومی در پایان تمرین تیم فوتبال استقلال که امروز (شنبه) در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی برگزار شد، اظهار داشت: ما بعد از دیدار مقابل سایپا دو روز به بازیکنان استراحت دادیم و از روز پنجشنبه بازیکنان را تمرین دادیم. ما صبح و بعدازظهر تمرین کرده‌ایم و بازیکنان کاملاً در اختیار تیم بوده‌اند. در این بین دو بازیکن مصدوم هم داریم که خودشان را آماده می‌کنند تا به تمرینات اضافه شوند.

دیدار با تراکتورسازی از سخت‌ترین بازی‌های ماستوی افزود: جا دارد در اینجا از کادر پزشکی تیم تشکر کنم که در این چند روز تلاش کرد تا بازیکنان مصدوم آماده شوند و بازیکنان هم در تمرینات نهایت تلاش خود را می‌کنند تا در شرایط مناسب به مصاف تیم تراکتورسازی برویم. این بازی یکی از سخت‌ترین بازی‌های ماست و همه دست به دست هم داده‌ایم تا ان‌شاءالله موفقیت‌مان را تداوم ببخشیم.

برهانی را راحت به دست نیاوردیم که بخواهیم به راحتی او را از دست بدهیمسرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به شایعه شدن معاوضه آرش برهانی با ارسلان مطهری  در رسانه‌ها تصریح کرد: تا الان که با شما صحبت می‌کنم و حتی قبل از تمرین هم به بازیکنانم گفتم نه تا به حال لیست مازادی داشته‌ایم و نه تقاضای جذب بازیکنی از باشگاه کرده‌ایم. حرف‌هایی که مطرح شده است، واقعیت ندارد. ما آرش برهانی را راحت به دست نیاوردیم که بخواهیم به راحتی او را از دست بدهیم، تجربه او خیلی به ما کمک خواهد کرد و من اصلاً موافق جدایی وی نیستم. قضیه قرار گرفتن ارسلان مطهری در لیست خرید ما در رسانه‌ها مطرح شده است، او بازیکن جوان و آینده‌داری است اما در لیست ما نیست.

به دنبال یک هافبک طراح در میانه میدان هستیممظلومی همچنین درباره اینکه گفته می‌شود بختیار رحمانی در لیست خرید استقلال برای نیم‌فصل قرار دارد، یادآور شد: ما منتظریم تا نیم‌فصل فرا برسد و برای جذب بازیکن اقدام کنیم. بعد از بازی با تراکتورسازی قطعاً کمبودهای خود را در پست‌هایی که به بازیکن نیاز داریم به باشگاه اعلام خواهیم کرد. ما بعد از دست دادن ریوالدو به دنبال یک هافبک طراح در میانه میدان هستیم تا تیم‌مان را برای نیم‌فصل دوم تقویت کنیم. به این خاطر بعد از بازی با تراکتورسازی لیست‌مان را به باشگاه ارائه خواهیم کرد. الان دو بازی تا نیم‌فصل باقی مانده و درست نیست بخواهیم نام بازیکنانی را که مدنظر داریم، مطرح کنیم یا با آنها مذاکره‌ای انجام بدهیم.

طالب‌لو و برهانی زندگی خود را برای استقلال گذاشته‌اندوی راجع به اظهارنظر برخی از کارشناسان مبنی بر اینکه استقلال مدیون درخشش دروازه‌بان تیمش است، خاطرنشان کرد: ما دروازه‌بان به خدمت گرفتیم تا موقعیت‌های حریف را مهار کند. ما غیر از اینکه دروازه‌بان‌های خوبی داریم در خط دفاع و هافبک و حمله هم مهره‌های خوبی در اختیار داریم و در واقع یک تیم هستیم. ما دو دروازه‌بان باتجربه در اختیار داریم و جا دارد در اینجا از وحید طالب‌لو هم تشکر کنم، او نهایت همکاری را با ما داشته است. آرش و وحید زندگی خود را برای استقلال گذاشته‌اند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه باشگاه استقلال خواهان حضور بازگشت زودتر ملی‌پوشان تیم امید شده است، گفت: ما تمام هماهنگی و تعامل را با تیم‌های ملی داشته‌ایم و آرزو می‌کنم هم تیم امید و هم تیم ملی در رقابت‌هایی که پیش رو دارند موفق باشند اما اعتقاد من این است که منافع باشگاه‌ها در این تعامل لحاظ نمی‌شود، ما بعد از بازی آخرمان در لیگ تمرینات‌مان را دو روز تعطیل کردیم، تیم امید می‌توانست 2 روز زودتر راهی ترکیه شود تا 2 روز هم زودتر به تهران برگردد. ما در روزهای اخیر با مایلی‌کهن، کاشانی صحبت‌هایی داشتیم و خواستار این هستیم که تیم امید زودتر بیاید و یا اینکه بازی ما با تراکتورسازی عقب بیفتد تا بتوانیم در شرایط خوبی از ملی‌پوشان تیم امید خودمان استفاده کنیم، ما 4 بازی سخت پیش رو داریم و خواهان این هستیم که با ما از سوی تیم امید همکاری شود.

ادامه دارد ...


ویدیو مرتبط :
مظلومی: کرار در اختیار کمیته انضباطی استقلال قرار گرفت