شکست بیابانگرد و قادریان در جایزه بزرگ آذربایجان/ مصاف بویری و طاهری در نیمه نهایی


افشین بیابانگرد و یوسف قادریان با شکست مقابل رقبای خود از رسیدن به مرحله نبمه نهایی رقابت‌های کشتی فرنگی جایزه بزرگ آذربایجان بازماندند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسنا، در ادامه رقابت‌های تورنمنت کشتی فرنگی جایزه بزرگ آذربایجان، افشین بیابانگرد در وزن 71 کیلوگرم و دارنده مدال برنز جهان در مرحله یک چهارم نهایی مقابل فرانک استابلر از آلمان و دارنده مدال طلای جهان در سال 2014 با نتیجه 7 بر یک شکست خورد و از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماند.وی پیش از این و در دور نخست پات اسمیت از آمریکا را با نتیجه‌ 5 بر صفر برد.

فرشاد بلفکه نیز پس از پیروزی 6 بر 4 مقابل روسلان تساروف از قرقیزستان در نیمه نهایی مقابل بالینت کورپاسی از مجارستان 5 بر صفر شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

اما در وزن 75 کیلوگرم رامین طاهری موفق شد در دومین مبارزه، توردیف دیلشودیون از ازبکستان را 3 بر صفر شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود. پیام بویری نیز پیش از این با دو برد راهی نیمه نهایی شده بود تا این 2 نماینده ایران در دور بعد به مصاف هم بروند.

در وزن 80 کیلوگرم یوسف قادریان پس از پیروزی مقابل حریف خود از بلاروس در مرحله یک چهارم نهایی مقابل الوین مورسالیف از آذربایجان 8 بر 4 شکست خورد و از رسیدن به مراحل بالاتر بازماند.

پیش از این محسن حاجی پور در وزن 59 کیلوگرم در نخستین مصاف روبروی خوزه تیلکه از آمریکا با نتیجه‌ 6 بر 2 شکست خورد و مهرداد مردانی دیگر نماینده ایران در این وزن نیز 8 بر 4 مغلوب المرات تاسمرادف از ازبکستان شد.

در وزن 66 کیلوگرم محمدعلی گرایی دور اول را استراحت کرد و در دور دوم مقابل ریو هانسو، قهرمان جهان از کره جنوبی با نتیجه‌ 4 بر یک به برتری دست یافت. مهدی زیدوند نیز با حساب 6 بر یک علی ارسلان دیگر نماینده ایران را شکست داد.

مجتبی کریم‌فر در وزن 85 کیلوگرم نیز پس از پیروزی 5 بر صفر مقابل حریف قزاق،در مرحله یک چهارم نهایی مقابل رستم آساکولوف از ازبکستان 10 بر 2 به برتری دست یافت و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله باید با ژان بلنیوک از مجارستان مصاف کند. حسین نوری نیز در همین وزن با پیروزی 4 بر صفر مقابل راسین عزیزسیر از آلمان به نیمه نهایی رسید و برای رسیدن به فینال باید با چاکوتادزه از روسیه مصاف کند.

بهنام مهدی زاده نماینده سنگین وزن ایران نیز پس از استراحت در دور نخست مقابل نماینده تاجیکستان 2 بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

اما سامان عزیزی مقابل ژان بلنیوک از اوکراین 4 بر یک شکست خورد.

هم‌چنین در یک کشتی مهم، حبیب الله اخلاقی، دارنده مدال برنز جهان مقابل دیگر نماینده ایران یعنی حسین نوری به روی تشک رفت و در پایان 2 بر یک شکست را پذیرا شد.

در وزن 98 کیلوگرم مهدی علیاری، دارنده مدال طلای باز‌ی‌های آ‌سیا‌یی در دور نخست جورائو از آمریکا را با نتیجه‌ 5 بر 2 شکست داد و در ادامه نیز نوریف از آذربایجان را 6 بر 2 از پیش رو برداشت و راهی نیمه نهایی شد.

اما در وزن 130 کیلوگرم مهدی نوری در دور اول مقابل ویتالی ایل نیتسکی از روسیه 5 بر 2 شکست خورد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
شکست قادریان مقابل بلاروس در نیمه نهایی (۸۰ کیلوگرم)