انتخاب لوازم کمک های اولیه برای سفر را فراموش نکنید


راهنمای انتخاب لوازم کمک های اولیه برای مسافرت

بسیاری از ما از ارزشی که یک جعبه کمک های اولیه می تواند در زندگی مان به وجود بیاورد آگاه نیستیم! همه ی ما در بانک پول ذخیره می کنیم، سرمایه گذاری می کنیم و یا خود را بیمه می کنیم و دلیل منطقی مان برای انجام تمام این کارها، آینده است. پس چطور می توانیم به سادگی از کنار جعبه ی کوچکی که می تواند کیفیت زندگی حال و آینده ی ما را افزایش دهد، می گذریم؟

برای سفرهای خود حتماً یک جعبه هرچند کوچک به همراه داشته باشید،فرقی نمی کند قصد سفر به جای دوری مثل جزایر کارائیب را دارید یا عازم سفر کوتاهی برای آخر هفته اید. کیف شما بدون جعبه کمک های اولیه پیشنهادی ما کامل نخواهد بود. از آنجا که حادثه ارتباط با طول مدت مسافرت ندارد لازم است این کیف را حتی برای مسافرت های یک الی دو روزه نیز با خود همراه داشته باشید.

کمک های اولیه در سفر ، کمک‌های اولیه در سفر ، آماده کردن جعبه کمک‌های اولیه

اسپری شست و شوی بینی

استرس ناشی از سفر باعث اختلال در سیستم ایمنی بدن می شود. قرار گرفتن فرد در معرض هوای خشک هواپیما، باعث مستعدشدن برای ابتلا به بیماری می شود. استفاده از این اسپری باعث مرطوب شدن غشای مخاط بینی شده و به همین دلیل شرایط رشد میکروب را کاهش می دهد.

ناخن گیر بلندی ناخن موجب افزایش رشد باکتری ها شده و همچنین خطر انتشار آن ها را در غذا و یا پوست نیز بالا می برد. ضمن اینکه برخی افراد به دلیل شکنندگی زیاد ناخن به طور مرتب دچار این مشکل می شوند و مسلم است با یک ناخن شکسته نمی توان از مسافرت لذت برد.

چسب زخم چسب زخم به ماده ضدعفونی کننده و پماد احتیاجی ندارد به همین دلیل برای تمیز و ضدعفونی کردن بریدگی ها شست و شو با آب معدنی و صابون به تنهایی کافی است.

کمک های اولیه در سفر ، آماده کردن جعبه کمک‌های اولیه ، وسایل لازم در جعبه کمکهای اولیه

مسکن قرص ایبوبروفن یک انتخاب عالی برای کاهش درد، التهاب و کوفتگی، آرتروز و... است. این قرص به ویژه برای افراد فعال و ماجراجو بسیار مورد استفاده است.

ژل آلوورا آلوورا یکی از انتخاب های مهم برای التیام آفتاب سوختگی است. این ژل خنک کننده همچنین برای تسکین خارش ناشی از گزیدگی حشرات و تاول های ایجادشده بعد از یک پیاده روی طولانی به کار می رود.

آنتی هیستامین قرص آنتی هیستامین نه تنها باعث کاهش آلرژی فصلی می شود، بلکه می تواند شما را هنگام مواجهه با حساسیت های پوستی از رفتن به پزشک بی نیاز نماید.

همچنین بعد از پروازهای طولانی که فرد دچار حالت گیجی و اختلالات در زمان بندی شبانه روز می شود، استفاده از این قرص، 30 دقیقه قبل از خواب توصیه می شود.

کمک های اولیه در سفر ، وسایل لازم در جعبه کمکهای اولیه ، لوازم ضروری کمک‌های اولیه

تسکین دهنده معده همراه داشتن یک شیشه شربت آلومینیوم ام جی بی ضرر است. همچنین به همراه داشتن قرص ضداسهال نیز ضروری است.

باند کشی یک وسیله کمکی دیگر در سفر باند کشی است. از این باند می توان برای بستن مچ پا بعد از پیچ خوردگی، محکم بستن زخم های عمیق و حتی جهت بسته بندی چمدان پر از سوغاتی استفاده کرد. 


ویدیو مرتبط :
مرگ را فراموش نکنید