ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سرجینیو در راه اسطوره شدن/ لیبروی برزیلی‌ها برای المپیک به تیم ملی بازمی‌گردد؟


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، برناردو رزنده، سرمربی برزیلی‌ها برای مسابقات لیگ جهانی 2015 بازیکنان مدنظرش را برای حضور در اردوی تیم ملی فراخواند و نکته جالب توجه در این بین دعوت رزنده از سرجینیو، لیبروی 40 ساله برزیل بود. این لیبروی برزیلی در سال 2012 از بازی‌های ملی خداحافظی کرد، اما با توجه به اینکه برزیلی‌ها میزبان المپیک 2016 هستند رزنده تصمیم گرفت از این بازیکن باتجربه هم در ترکیب تیم خود استفاده کند.

براساس گزارش رسانه‌های برزیلی مهمترین دلیل درخواست برای حضور سرجینیو در المپیک این است که همراه تیم ملی کشورش باشد و احتمالاً در کسب بزرگترین مدال تاریخ کشورش سهیم شود.

در برزیل فقط دانته، جیبا، روریگوئه توانسته‌اند به مدال‌هایی مانند سرجینیو برسند، اما بعد از بازنشسته شدن این 3 بازیکن حالا سرجینیو به تیم ملی کشورش بازگردد و مدال کسب کند می‌توان وی را با 4 مدال پرمدال‌ترین والیبالیست تاریخ برزیل دانست. اگر او به این هدف برسد نامش در ردیف پرمدال‌ترین والیبالیست‌های تاریخ المپیک یعنی پاپی از ایتالیا، تتیوخین از روسیه، فرناندز واله از کوبا و ریکسان از شوروی سابق قرار می‌گیرد.

وی تا کنون سه دوره در المپیک حضور داشت که در سال 2004 همراه با تیم ملی والیبال برزیل مدال طلا کسب کرد و در سال‌های 2008 و 2012 هم مدال نقره کسب کرده است.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/JC2PPU


ویدیو مرتبط :
کلیپی زیبا از sergio santos لیبروی تیم ملی والیبال برزیل