سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بازی God of War 4 در لیست خرده فروشی‌ها قرار گرفت


بازی God of War 4 توسط چند خرده فروشی لیست شد و حتی شما می‌توانید این عنوان را با قیمت ۴۴.۸۵ دلار پیش ‌خرید کنید! تنها چند روز دیگر تا مراسم باشکوه PlayStation Experience باقی مانده است و تمام امیدها برای معرفی جدیدترین ساخته سانتا مونیکا به این مراسم است.

گیم فا/ God of War 4 توسط چند خرده فروشی لیست شد و حتی شما می‌توانید این عنوان را با قیمت ۴۴.۸۵ دلار پیش ‌خرید کنید! تنها چند روز دیگر تا مراسم باشکوه PlayStation Experience باقی مانده است و تمام امیدها برای معرفی جدیدترین ساخته سانتا مونیکا به این مراسم است.

سری God of War همیشه بخشی از محبوب‌ترین عناوین انحصاری کنسول پلی استیشن بوده است. در چند هفته گذشته شاهد اشاره‌هایی به چهارمین نسخه اصلی از سری God of War بودیم. اولین نشانه٬ در زمان نشان دادن پیش‌نمایش مجسمه کریتوس منتشر شد.

همانطور که در بخش تصاویر مشاهده می کنید٬ چهار علامت امگا نشان داده می‌شود که خود می‌تواند نشان دهنده در دست ساخت بودن God of War 4 باشد.

در طرف دیگر٬ سانتا مونیکا با انتشار چهار قطعه تصویر٬ سعی کرده است تا عنوان بعدی که برروی آن کار می‌کند را نشان دهد.

در حال حاضر نمی‌شود حدسی زد اما تنها چند روز دیگر تا مراسم PlayStation Experience باقی مانده است و لیست شدن این بازی در خرده فروشی‌ها می‌تواند باعث امیدواری طرفداران سری شود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
تاریخچه ی بازی 2 و god of war 1 و قسمتی از god of war 3