ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مرادی: عباس‌آبادی ترجیح داد در ایران تمرین کند/ فدراسیون به درخواست منطقی ورزشکاران توجه دارد


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، وحید مرادی دبیر فدراسیون قایقرانی درباره مسابقات کسب سهمیه المپیک اظهار داشت: ما در مسابقات آب‌های آرام این فرصت را از دست دادیم اگر می‌توانستیم سهمیه بگیریم برای اولین بار این اتفاق رخ می‌داد که در مسابقات جهانی سهمیه گرفتیم که با اختلاف اندکی باز ماندیم.

وی افزود: این نکته را بگویم در سال 2012 سهمیه ایران در آب‌های آرام در مسابقات قهرمانی آسیا در ایران به دست آمد و حریفان ما قبلا سهمیه را گرفته بودند. برای المپیک ریو هم روی مجللی حساب می‌کردیم چراکه او در کاپ جهانی پنجم شده بود اما در ایتالیا با اختلاف اندکی از کسب سهمیه بازماند.

مرادی درباره شرایط احمدی عنوان کرد: رشته بادبانی در ایران مغفول مانده. به دلیل گران بودن و هزینه‌بر بودن آنطور که باید توسعه پیدا نکرده است. احمدی مدت‌ها در خارج از کشور اردو داشت اما در مسابقات ابوظبی نتوانست سهمیه المپیک بگیرد.

مرادی در ادامه صحبت‌هایش در خصوص شرایط رویینگی‌ها خاطرنشان کرد: تمرینات ما برای کسب سهمیه در این رشته از یک سال و نیم پیش شروع شده است. دختران و پسران اردوهای متعددی را در خارج از کشور داشتند. همانطور که می‌دانید در قایق یک نفره 7 سهمیه و در دو نفره 3 سهمیه توزیع می‌شود. پیش‌بینی ما این است 2 تا 4 سهمیه کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد با توزیع هر سهمیه ما شانس زیادی داریم، تصریح کرد: نباید از حساسیت کار کم کنیم. کشورهای مدعی زیادی حریفان ما هستند و فکر می‌کنم کار سختی پیش رو دارند.

وی درباره اینکه خشایار عباس‌آبادی اعلام کرده بود در قایق تک‌نفره مدعی است و همینطور گفته شما از او نامه‌ گرفته‌اید تا بین انتخابی المپیک و بازی‌های ساحلی یکی را انتخاب کند، گفت: حق هر ورزشکاری است که در انتخابی شرکت کند. خوشحالم خشایار علاقمند بود خودش را آزمایش کند اما مسئله این است برخی ورزشکاران بازی‌های ساحلی را انتخاب کردند اما عباس‌آبادی ترجیح داد در ایران تمرین کند. او این فرصت را داشت تا در انتخابی هم شرکت کند. باید بگویم سهمیه در قایقرانی به کشور داده می‌شود و ما بعد از مسابقات کسب سهمیه باز هم تست انتخابی خواهیم داشت. 

دبیر فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این سوال که شرایط تیم کایاک بانوان به چه صورت است و آیا شما مربی خارجی برای این تیم جذب می‌کنید یا خیر؟ یادآور شد: بخشی از درخواست‌های ورزشکاران معقول بود اما برخی نه. فدراسیون به حرف‌های منطقی بچه‌ها توجه دارد نه اینکه به دنبال این حرف باشد که با حرف چند ورزشکار مربی بیاورد یا مربی را تغییر دهد اما درخواست‌ها را بررسی می‌کنیم. ما به دنبال مربی خارجی در بخش مردان و بانوان در آب‌های آرام هستیم اما نه هر مربی‌. می‌خواهیم مربی تراز اول جذب کنیم. فعلا کار را با دوستانی که هستند ادامه می‌دهیم. سیما عروجی فعلا هست اگر روزی بخواهیم به ظرفیت مربی‌ها اضافه کنیم به معنای این نیست که عروجی ناکارآمد بوده است.

انتهای پیام/ا


ویدیو مرتبط :
درخواست غیر منطقی کودک