فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



خبرنگاران گلستانی در سامانه جامع رسانه ها ثبت نام كنند


به گزارش روز سه شنبه ایرنا از فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، ایرج رمضانی افزود: امكان بارگذاری آثار در سامانه سمان به دلیل مشكلاتی وجود ندارد، بر همین اساس نیاز است فعالان حوزه رسانه برای ثبت نام و بارگذاری اسناد و مدارك حرفه ای خبرنگاری به نشانی www.e-rasaneh.ir مراجعه كنند.
وی با بیان این كه سامانه با هدف ساماندهی خبرنگاران راه اندازی شده است، گفت: خبرنگارانی كه در این حوزه به صورت مستمر فعالیت می كنند با سایر افراد تفاوت خواهند داشت.
رمضانی ثبت نام در سامانه یادشده را الزامی بیان كرد و افزود: از این پس انجام همه امور مربوط به نشریات اعم از مزایایی چون یارانه و بیمه از سوی این سامانه انجام می شود.
وی به مدارك ذخیره شده خبرنگاران درسایت سمان نیز اشاره كرد و گفت: افراد عضو شده در سایت سمان برای دسترسی به اسناد بارگذاری شده قبلی می توانند تا پایان اردیبهشت ٩٥ مدارك و آثار خود را از سایت سمان به سامانه جامع رسانه های كشور انتقال دهند.
مسوول واحد مطبوعات اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در توضیح شرایط عضویت در سامانه جامع رسانه های كشور، گفت: داشتن حداقل مدرك كارشناسی نیاز عضویت در سایت است.
وی ادامه داد: برای افراد دارای مدرك كاردانی ٢سال سابقه مفید كار در مطبوعات و افراد دارای مدرك دیپلم نیازمند ٧سال سابقه كار هستند.
رمضانی تاكید كرد: برای هر فرد جدای از سابقه كاری تائیدیه اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان هم ضروری است.
وی در ادامه با بیان این نكته كه از ١٨ اردیبهشت آگهی دولتی برای روزنامه ها از طریق سیستم ارسال می شود، افزود: براساس تغییرات انجام شده هر فرد نمی تواند سرپرستی بیش از ٣ روزنامه را در استان داشته باشد.
رمضانی از تعیین ١٠ رتبه برای نشریات استانی، منطقه ای و سراسری نیز خبر داد و اضافه كرد: این رتبه بندی بر اساس انتشار روزانه، هفتگی و ماهانه است.
به گفته وی گستره توزیع، ضریب كیفی، تعداد شمارگان و رنگ نشریه از دیگر مواردی بوده كه در تعیین رتبه حائز اهمیت است.
1648

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ثبت اسناد به صورت الکتریکی در سامانه جامع گمرکی