سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



دکوراسيون نو با برگ هاي پاييزي


نوعروس/ خلاق بودن را ميتوانيم از طبيعت ياد بگيريم ،طبيعتي که هر سال فقط با تغيير رنگ هايش حال و هواي زندگي ما را تحت تاثير قرار ميدهد و ميتواند الگوي کاملي براي تغيير ما در زندگي مان باشد.
همه ما تاکنون بسياري از تابلوها، حلقه‌هاي گل و گياه و بسياري ديگر از اکسسوري‌هايي که به وسيله پوست درختان يا برگ‌هاي آن‌‌ها ساخته شده‌اند را ديده‌ايم، اين هنر که طرفداران بسياري در جامعه ما دارد از زيرمجموعه‌هاي هنرها و صنايع دستي محسوب مي‌شوند. در اينجا سعي داريم شما را با برخي از محصولات اين هنر ساده‌ که به کمک ابزار دم دست‌تان در منزل با استفاده از برگ‌هاي درختان و گياهان مي‌توانيد خلق کنيد، آشنا کنيم.
قدم اول در خلق هنرهاي دستي اعتماد به نفس، صبر، حوصله و دقت است؛ پس اگر يکبار اين کار را انجام داديد و نتيجه دلخواهتان را نگرفتيد، مايوس نشويد و دوباره امتحان کنيد. مطمئن باشيد شما هم مي‌توانيد يک هنرمند خوب براي خودتان باشيد.
شماره ۱

 حلقه‌اي بر روي در براي ساختن يک حلقه گل براي درب ورودي منزل شما مي‌توانيد ابتدا مجموعه‌اي حدود ۴۰ شاخه نازک و خشک درخت چنار را پيدا کرده ۲۴ ساعت در آب بگذاريد تا نرم شوند و سپس با استفاده از نخ نايلوني به هم پيچيده و شبيه يک حلقه کنيد. بعد از آن نوبت به برگ‌هاي خشک شده يا زرد رنگي است که به دلخواهتان جمع آوري کرده‌ايد. با چسباندن آن‌ها بر روي حلقه با چسب گرم حلقه شما آماده خواهد شد. براي آويزان کردن آن از در هم مي‌توانيد با سليقه خود يک آويز با روبان يا حلقه فلزي به حلقه ساخته خودتان وصل کنيد. دقت کنيد هنگام چسباندن برگ‌ها به شاخه‌هاي خشک شده، طوري عمل کنيد که محل اتصال ساقه برگ با شاخه ديده نشود و برگ‌ها با هم همپوشاني داشته باشد تا حلقه برگ شما طبيعي‌تر به نظر بيايد.
شماره ۲

 گلدان‌هاي هميشه بهار اين گلدان‌ها خاصيت اين را دارند که در مدت کل سال نياز به آب‌دهي يا مراقبت ويژه نداشته باشند. تعجب نکنيد گلدان‌ها جادويي نيستند، کافي است شما تعدادي برگ خشک شده با رنگ‌هاي متفاوت و شاخه‌ها و ميوه‌هاي دختان پاييزي و زمستاني را در يک گلدان شيشه‌اي قرار دهيد. تنوع رنگي در داخل منزل هم محيط خانه را سرزنده نشان مي‌دهد و هم وقت شما را براي رسيدگي به گل‌هاي گلدان نمي‌گيرد. از آن بهتر شما با استفاده از المان‌هاي طبيعي يک اکسسوري خلق کرده‌ايد نه با ابزار و برگ‌هاي مصنوعي؛ اين کار حس نزديکي به طبيعت را به فضاي خانه شما القاء خواهد کرد.
دکوراسيون نو با برگ هاي پاييزي
شماره ۳

 تابلوهايي از طبيعت همه شما با هنر معرق‌کاري و خراطي آشنايي داريد، ساخت تابلوهايي از تکه‌هاي چوب که با ابزاري متعدد و ظريف‌ کاري‌هاي پيچيده منجر به خلق يک هنر دست‌ساز مي‌شوند. آيا شما هم مي‌توانيد با ابزار دم دست‌تان در منزل يک تابلوي طبيعي خلق کنيد؟ پاسخ مثبت است، کافي است کمي حوصله و سليقه در جمع‌آوري برگ‌هاي خشک درختان و ميوه‌ها و شاخه‌هاي خشک شده آن‌ها به خرج دهيد تا يک تابلوي زيباي طبيعي در منزل خود داشته باشيد. شما به کمک يک مقواي ساده و کمي پارچه مي‌توانيد يک قاب را در منزل‌تان بسازيد و سپس با دقت تک تک برگ‌ها و شاخه‌هاي جمع‌آوري شده توسط خودتان را روي تابلو کنار هم بچسبانيد تا يک اثر هنري در منزل‌تان داشته باشيد.
شماره ۴

 شمع‌دان بسازيد کار سختي نيست! فقط کافي است کمي سليقه به خرج دهيد؛ شيشه‌هاي مربايي که بلا استفاده در خانه‌تان به کناري افتاده، کمي کنف و کمي چسب حلال مشکلات شماست. شما به راحتي مي‌توانيد با برگ‌هاي خشک ديواره شيشه مربا را با چسب بپوشانيد به طوري که درون آن ديده نشود، بهتر از برگ‌هايي با رنگ قرمز و زرد استفاده کنيد تا نوري که از شيشه بيرون مي‌آيد جذابيت بيشتري داشته باشد. سپس با کنف يک پاپيون زيبا به دور درب شيشه بزنيد و يا آن را به صورت آويز سقفي درآوريد. حالا يک شمع استوانه‌اي يا وارمري را درون شيشه مربي قرار دهيد و آن را روشن کرده و از نور زرد و قرمز آن لذت ببريد. اين جا شمعي بهترين وسيله براي روشن کردن ميز شام رومانتيک شما خواهد بود.
شماره ۵

 چگونه لوسترهاي خود را به طبيعت نزديک کنيم اين کار بسيار ساده‌تري است کافي است کمي شاخه زرشک وحشي با ميوه‌اش را پيدا کنيد و کمي هم برگ خشک جمع‌اوري کنيد و آن را به شاخه‌هاي لوسترهاي فانتزي که معمولا در اتاق خواب يا آشپزخانه داريد به کمک چسب گرم يا کنف وصل کنيد. توجه داشته باشيد که هرگز اين کار را براي لوسترهاي پذيرايي که از نوع کلاسيک‌اند انجام ندهيد، زيرا باعث ايجاد ناهمگوني در فضاي پذيرايي خانه‌تان خواهيد شد. نتيجه اين کارتان بسيار ديدني است، گويي درختي زنده در آشپزخانه‌ يا اتاق‌ خواب‌تان داريد که تازه ميوه هم داده است.
شماره ۶

اکسسوري براي پذيرايي از انواع مجسمه‌ها و شمع‌دان‌هاي قديمي و ظروف کريستالي و چيني دکوري اتاق پذيرايي‌تان خسته شديد؟ دنبال يک چيز خاص‌تر مي‌گرديد که احيانا کسي آن را در منزلش نداشته باشد؟ نگران نباشيد ما براي شما پيشنهادي داريم؛ يک حلقه پلاستيکي کوچک برداريد، تعداد نسبتا زيادي برگ کشيده ترجيحا سبز جمع‌آوري کنيد برگ‌ها را به کمک کمي چسب گرم به صورت هم‌پوشاني بر روي حلقه بچسبانيد و بر روي يک آويز فلزي در گوشه اتاق پذيرايي قرار دهيد. مطمئن باشيد اين يکي از خاص‌ترين دکوري‌هايي است که به چشم همه مهمانان‌تان خواهد آمد.
شماره ۷

 پيشنهادي براي شومينه اکثر مواقع در فصل سرد، وقتي شومينه روشن است همه ما ترجيح مي‌دهيم بر روي طاقچه بالاي شومينه قاب عکس‌هايمان را نگذاريم تا در اثر حرارت خراب نشوند؛ به همين خاطر در اين فصول فضاي بالاي شومينه‌ها اکثرا خالي است. ما يک راه حل ساده براي پر کردن اين فضا داريم؛ کمي ميوه درخت کاج، کمي شاخه درخت مو، چند انبه زرد رنگ ترجيحا خشک شده و رنگ شده، تعداد زيادي برگ سبز رنگ يا برگ‌هاي خشک شده قرمز، زرد و نارنجي. فکر مي‌کنم شما هم مي‌دانيد بايد چه کنيد، فقط مراقب باشيد که برگ‌ها در لبه پاييني شومينه نزديک حرارت قرار نگيرند زيرا امکان دارد موجب آتش سوزي شوند.
دکوراسيون نو با برگ هاي پاييزي
شماره ۸

يک پيشنهاد عالي!! نحوه ساخت شمع‌دان با برگ و شيشه مربا يادتان است؟ پيشنهاد اين‌بار ما يک جا شمعي طبيعي‌تر و خاص‌تر است. به دنبال تکه‌هاي استوانه‌اي تنه درختان با قطر شش تا ده سانتي‌متر بگرديد، چوب‌بري‌ها و نجاري‌ها از اين نوع ضايعات چوب بسيار دارند. آن را با ارتفاع ده سانتي متر برش بزنيد، از يک طرف با يک چاقوي آشپزخانه داخل استوانه را تا ۴ سانتي‌متر خالي کنيد، يک شمع را گرم کرده و پارافين مايع آن را در قسمت خالي استوانه بريزيد و تا قبل از خشک شدن پارافين يک فيتيله ۴ سانتي‌متري درون آن قرار دهيد. حالا شما طبيعي‌ترين جاشمعي دنيا را در اختيار داريد. به نظرتان زيبا نيست؟ مي‌توانيد با ميوه بلوط و برگ بلوط پايين شمع‌دان‌تان را تزئين کنيد.
شماره ۹

فقط براي ميز نهار خوري در مواقعي که از ميز نهارخوري استفاده نمي‌کنيد، هميشه ترجيح مي‌دهيد که روي آن خالي نباشد. ما يک پيشنهاد کاملا استثنايي براي آن داريم؛ ميوه‌هاي قهوه‌اي بلوط، برگ‌هاي زرد سوزني، ميوه‌هاي خشک شده وحشي جنگلي و کمي هم شاخه نازک درخت مو چيزهايي است که به آن احتياج داريد، همه اين‌ها را به ترتيب درون چند ظرف شيشه‌اي پايه‌دار و بدون پايه قرار دهيد و آن‌ها را با يک هماهنگي و نظم خاص بر روي ميز نهارخوري‌تان قرار دهيد. حالا کمي عقب‌تر برويد و بگذاريد نور طبيعي پنجره به آن‌ها بتابد، ترکيب رنگ‌هاي قرمز، زرد و قهوه‌اي شکل خاصي به اين اکسسوري شما خواهند بخشيد. ‌
شماره ۱۰

درخت نور افشان اين شايد تنها پيشنهادي است که نياز به صرف وقت و دقت بيشتري دارد، شما براي ساخت آن نياز به سيم برق، تعدادي ال اي دي و باطري يا آداپتور و دست آخر به چسب رنگي(قهوه‌اي رنگ) احتياج داريد. تعدادي برگ کوچک درختان را جمع آوري کنيد سپس ال اي دي ها را به پشت برگ‌ها بچسبانيد و بعد از آن سيم‌ها را به دو سر ال اي دي به صورت سري وصل کنيد. شما تا اينجاي کار براي هر برگ دو رشته سيم داريد که به يک ال اي دي پشت يک برگ وصل شده‌اند. هر دو سيم را به عنوان يک شاخه درخت فرض کنيد و رويشان را با چسب قهوه‌اي رنگ نواري بپوشانيد، حالا چندين شاخه درخت با برگ در اختيار داريد. براي ساختن تنه درخت کافي است تا جايي که ممکن است سيم‌هاي جدا شده از شاخه‌ها را با هم دسته کنيد و دوباره با چسب نواري قهوه‌اي رنگ بپوشانيد. حالا يک درخت با تنه و شاخ و برگ در اختيار داريد. دو سيم آخر را به يک آداپتور وصل کرده و به پريز برق متصل کنيد. درخت نور افشان شما اماده است. براي اينکه درخت‌تان نياز به پايه براي ايستادن روي ميز را داشته باشد از يک صفحه مقوايي يا فلزي کمک بگيريد. توجه داشته باشيد براي اجراي اين کار حتما با يک متخصص در زمينه سيستم‌هاي برقي و مداري مشورت کنيد. الکتريکي‌هاي محل مطمئنا مشاوران خوبي در اين زمينه به حساب مي‌آيند.


ویدیو مرتبط :
برگ درخت زیتون - روز از نو