سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نگهبانان 24 ساعته پرچم در بیشکک +فیلم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، حضور 24 ساعته نگهبانان بزرگترین پرچم کشور قرقیزستان که در مقابل ساختمان ریاست جمهوری این کشور نصب شده یکی از نکات جالب توجه در میدان مرکزی شهر بیشکک محسوب می‌گردد.

ساعات کاری نگهبانان، بگونه‌ای است که هر یک ساعت یکبار، طی مراسمی خاص و البته جالب توجه، نگهبانان از ساختمان ریاست جمهوری با رژه نظامی حرکت و پس از رسیدن به میله نگهدارنده پرچم، پست‌های خود را جابجا می‌کنند.

این اتفاق بصورت 24 ساعته و در تمام روزها و ماه‌های سال اتفاق می‌افتد. 

این سنت حراست نمادین و همیشگی از پرچم چنان دارای اهمیت است که در جریان انقلاب سال 2010 علیرغم آنکه مردم حضوری خشمگین در میدان مرکزی شهر داشته و در مقابل ساختمان ریاست جمهوری تجمع کرده بودند، اما سربازان همچنان سر پست‌های خود بوده و حاضر به ترک پست نشدند.


انتهای پیام/ح

http://fna.ir/IBYOFM


ویدیو مرتبط :
ترافیک 24 ساعته شهر ما