ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



واکنش قلعه‌نویی به عذرخواهی رحمتی از طریق صفحه اجتماعی


واکنش قلعه‌نویی به عذرخواهی رحمتی از طریق صفحه اجتماعی ایلنا/ سرمربی تراکتورسازی به عذرخواهی کاپیتان استقلال واکنش نشان داد.
امیر قلعه‌نویی دو روز بعد از اتفاقات و جنجال‌های بازی استقلال و تراکتورسازی در مورد این بازی صحبت کرد. قلعه‌نویی درباره مسایلی که در برنامه شب گذشته نود از سوی فرزاد مجیدی در ارتباط با اطرافیان سرمربی تراکتورسازی در زمین ورزشگاه آزادی مطرح شد گفت:« من نتوانستم به طور کامل این برنامه را ببینم. به همین خاطر در این باره صحبتی ندارم.»
وی همچنین درباره پیام اینستاگرامی مهدی رحمتی که به خاطر رفتارش در دیدار مقابل تراکتورسازی با امیر قلعه نویی اظهار پشیمانی کرده گفت:« این پیام را نشنیدم و نخواندم. به هر حال چیزی بوده که تمام شده و رفته است. قضاوت را بر عهده مردم می‌گذارم چون آن‌ها بهترین کسانی هستند که می‌توانند در این باره نظر بدهند. کاری که در حال حاضر باید انجام بدهم این است که بازیکنان‌مان را از آن فضایی که بعد از برد مقابل استقلال در آن قرار گرفته‌اند خارج کنیم و به فکر بازی سنگینی باشیم که مقابل استقلال اهواز داریم.»

منبع: ایلنا


ویدیو مرتبط :
عذرخواهی امیر قلعه نویی از هواداران استقلال!!