سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کمیته های پنجگانه بر تجویز و مصرف منطقی دارو و آزمایش های تشخیصی نظارت دارد


دکتر محمد هادی ایمانیه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کمیته تجویز و مصرف منطقی دارو ، کمیته تجویز منطقی آزمایش ها و عکسبرداری ها ، کمیته تجویز منطقی MRI ، کمیته مصرف منطقی تجهیزات پزشکی و کمیته نظارت بر جراحی ها اکنون در دانشگاه علوم پزشکی شیراز تشکیل شده و با اجرای طرح تحول سلامت بر همه موارد نظارت دارد .
وی بیان داشت : وزیر بهداشت در سفر به شیراز بر پیشتازی استان فارس در نظارت بر اعمال پزشکی صحه گذاشت و آن را قابل اعمال در کل کشور دانست از این رو مرکز کشوری نظارت بر موارد یاد شده تشکیل شده و رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر دراین مرکز انتخاب شده است .
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: کمیته های یاد شده موظف است با پزشکانی که از شرایط به وجود آمده در طرح تحول سلامت استفاده نا مناسب کنند و به تجویز بی رویه آندوسکوپی و کولونوسکوپی و سایر موارد تشخیصی و آزمایشگاهی بپردازند ابتدا تذکر دهد و در صورت تکرار برخورد شدید قانونی نمایند.
6113 /1876

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تجویز دارو از راه بینی