سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معرفی نرم افزار رایانه/ معرفی Perfect Weather؛ اپلیکیشن یونیورسال ویندوز برای پیش بینی وضعیت آب و هوا


معرفی نرم افزار رایانه/ معرفی Perfect Weather؛ اپلیکیشن یونیورسال ویندوز برای پیش بینی وضعیت آب و هوا  دیجیاتو/ رونق گرفتن توسعه اپلیکیشن های یونیورسال طی یک سال گذشته، توانسته تا تکانی اساسی به بازار بی رمق اپلیکیشن های ویندوزفون بدهد. خوشبختانه هر ماه شاهد انتشار اپ های یونیورسال بسیار خوبی در ویندوزاستور مایکروسافت هستیم؛ محصولاتی نرم افزاری که عمدتا هم در موبایل و هم در دسکتاپ، عملکرد یکسانی از خود به نمایش می گذارند.

Perfect Weather شاهد مثالی است برای آنکه شک و تردیدهایمان در مورد عملکرد اپ های یونیورسال را کنار بگذاریم. این ابزار کاربردی هواشناسی می تواند پیش بینی دقیق و لحظه به لحظه ای از وضعیت آب و هوا را در موبایل و رایانه برایتان به ارمغان آورد.

Perfect Weather وضعیت آب و هوا را تا 9 روز آینده پیش بینی می کند، و طی بیست و چهار ساعت شبانه روز اطلاعاتی همچون دمای لحظه ای، سرعت باد، فشار هوا، وضعیت هلال ماه و زمان دقیق طلوع و غروب خورشید را در اختیارتان می گذارد.

رابط کاربری اپلیکیشن هم به شکل انیمیشنی و پویا طراحی شده تا هم از کار در محیطش لذت ببرید و هم درک تصویری بهتری از وضعیت هوا داشته باشید. یکی از جالب ترین قابلیت های آن هم امکان جلو و عقب کشیدن ساعت است که با این کار می توانید ماه و خورشید را در بک گراند اپ جابجا کنید و شاهد تغییر پس زمینه اپ بسته به زمان روز باشید.

Perfect Weather به غیر از بک گراند پیش فرض، چندین تم جذاب انیمیشنی هم دارد که با خرید از فروشگاه ویندوز می توانید آزادشان کرده تا از کار در محیط اپ لذت بیشتری ببرید.

البته در کنار نقاط قوتی همچون رابط کاربری جذاب، نمی توان از نقاط ضعف Perfect Weather چشم پوشی کرد. امکانات اپ مورد بحث در سطح حداقلی قرار دارند، بنابراین از قابلیت هایی همچون اعلان های آنی بارش برف و تگرگ و نقشه های ماهواره ای در آن خبری نیست.

اما مواردی که گفتیم چیزی از ارزش های Perfect Weather کم نمی کند. با نصب این اپ در رایانه یا موبایل ویندوزفونی تان همیشه می توانید در محیطی زیبا و انیمیشنی برای اوضاع جوی پیش رو آماده باشید.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: دیجیاتو


ویدیو مرتبط :
معرفی برنامه وضعیت آب و هوا – YoWindow Weather