سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گزیده‌ای از اخبار مطبوعات/ حمله به سخنرانی ها تخریب اصولگرایی است


گزیده‌ای از اخبار مطبوعات/ حمله به سخنرانی ها تخریب اصولگرایی است

آخرین خبر/ گزیده‌ای از مهمترین رویدادها و اخبار مطبوعات در روز دوشنبه به شرح زیر می باشد:

قانون-صادق زیبا کلام استاد دانشگاه در یادداشتی با عنوان «حمله به سخنرانی ها تخریب اصولگرایی است»،از برهم خوردن مراسم سخنرانی خود یاد کرد و نوشت: موارد زیادی مشاهده شده که عده ای با حضور در جلسات قانونی و مجوز دار سعی در بر هم زدن برنامه داشتند. اما یک سوال بزرگ از بسیاری از نهاد های وابسته به اصولگرایان دارم و آن این است که چرا جلوی این اتفاقات را نمی گیرید و اجازه می دهید با سلاح سرد به یک انسان حمله کنند؟ اینکه 15 نفر به نام های مختلف برنامه های سیاسی را بر هم می زنند بیش از آنکه برنامه های سیاسی را برهم بزند به نام اصولگرایان و اندیشه های آن ها ضربه می زند ودرحقیقت حمله به سخنرانی خانم منصوری و اتفاقاتی از این دست تخریب چهره اصولگرایان است نه گروه های سیاسی دیگر.

کیهان-حسین شریعتمداری در سرمقاله این روزنامه با روایت فعالیت های اصلاح طلبان در سال های اخیر پرداخت و نوشت: " شرایط کنونی مدعیان اصلاحات، به مراتب بدتر و دست آنها، بارها خالی‌تر از هنگامی است که وارد انتخابات 92 شدند." او نوشت: اصلاح طلبان "قصد دارند دست خالی از دستاورد مدعیان اصلاحات (اعم از اصلاحاتی‌ها و کارگزارانی‌ها و اعتدالی‌ها) در انتخابات پیش‌روی را با گره زدن خود به اصولگرایان، پُر و پیمان نشان بدهند!" مدیر مسئول در ادامه به اصولگرایان هشدار داد که "به مدعیان اصلاحات اجازه ندهند با اعلام نزدیکی به اصولگرایان، بدنامی بارها تجربه شده خود را به اصولگرایان نیز نسبت بدهند."

جوان –این روزنامه با اشاره به اعترافات اخیر محمدرضا تاجیک مشاور رئیس دولت اصلاحات نوشت: با گذشت نزدیک به ۱۸ سال از دوم خرداد سال ۷۶صاحب‌نظران اصلاحات به این جمع‌بندی رسیده‌اند که تعریف حداکثری از جریان اصلاحات به ضرر این جریان تمام شده است و آنها باید پاسخگوی عملکرد افرادی باشند که مدعی‌اند کوچک‌ترین منافع مشترکی با اصلاح‌طلبان ندارند و هر طور که توانسته‌اند به جریان اصلاح‌طلب ضربه زده‌اند. به عبارت دیگر اصلاح‌طلبان تکلیف خود را با ضدانقلاب روشن کنند.البته این سخنان تنها محدود به تاجیک نیست و قبل از او برخی هشدار داده‌اند که جریان اصلاح‌طلب بی‌سر است. از جمله سعید حجاریان که به این نکته تأکید کرد اصلاح‌طلبی سر ندارد. این سخنان درست در بحبوحه انتخابات سال ۹۲ انجام شد.

آرمان – این روزنامه در مطلبی با عنوان «اعتدال رمز تقویت حجاب » نوشت: مولاوردی مشاور رئیس جمهور از جزیره ای عمل کردن درباره پوشش رنان انتقاد کرد.

آفتاب یزد – این روزنامه در گزارشی با عنوان"ارتباط محاکمه« ب.ز»با تخریب« ب.ز » به چرایی تخریب وزیر نفت همزمان با محاکمه متهم نفتی پرداخت و به نقل از وزیر نفت نوشت:علاقه ای ندارم درباره پول های بابک زنجانی صحبتی کنم چراکه هر زمانی که دراین باره سخن گفتم مورد هجمه یک هفته ای قرار گرفتم .

آفتاب یزد – غلامعلی دهقان سخنگوی حزب اعتدال و توسعه به این روزنامه گفت : جدایی اعتدالگرایان از اصلاح طلبان دروغ است.

وطن امروز – این روزنامه در مطلبی با عنوان «مدل جدید خسارت نفتی!» بااشاره به رونمایی از مد‌‌‌‌ل‌های جد‌‌‌‌ید‌‌‌‌ قرارد‌‌‌‌اد‌‌‌‌‌های نفتی و اینکه هزینه زیاد‌‌‌‌ی خرج کرد‌‌‌‌ه؛ مد‌‌‌‌ل‌هایی که خود‌‌‌‌ زنگنه، وزیر نفت آن را کامل نمی‌د‌‌‌‌اند‌‌‌‌،نوشت: از نظر قانونی ایراد‌‌‌‌ات مهمی به الگوی جد‌‌‌‌ید‌‌‌‌ قرارد‌‌‌‌اد‌‌‌‌ی وارد‌‌‌‌ است و همچنین د‌‌‌‌ر موارد‌‌‌‌ زیاد‌‌‌‌ی برخلاف مصلحت کشور و ارتقای وضعیت شرکت‌های نفتی د‌‌‌‌اخلی است و ممکن است باعث ضررهای هنگفتی به کشور شود‌‌‌‌. احمد‌‌‌‌ توکلی با بیان اینکه الگوی جد‌‌‌‌ید‌‌‌‌ د‌‌‌‌ارای اشکالات بسیار جد‌‌‌‌ی است، افزود‌‌‌‌: من به آقای زنگنه گفتم که این الگوی قرارد‌‌‌‌اد‌‌‌‌ی ایراد‌‌‌‌ د‌‌‌‌ارد‌‌‌‌ و ایشان هم قبول کرد‌‌‌‌ و گفت ما آن را بعد‌‌‌‌اً رفع می‌کنیم.

ابتکار- این روزنامه در مطلبی با عنوان« قانونی برای ریزش یا ترمیم ساختار احزاب؟» از نتایج اصلاح جدید قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی گزارش داد و با نمایندگان مجلس درباره نتایج و اثرات این قانون روی احزاب گفت وگو کرد.

هفت صبح – این روزنامه در گزارشی با عنوان « کاسبان دلار و تلگرام به نقل از مدیرکل روابط عمومی مخابرات نوشت: تلگرام و دیگر شبکه های ارتباطی موجب دو برابر شدن مشترکین اینترنت پر سرعت شده اند .دراین گزارش آمده است: سهامداران محصولات شیمیایی و نفتی شادکامان افزایش دلار هستند.
جام جم – این روزنامه در مطلبی باعنوان « حجاب متولی دارد و ندارد » از موانع موجود در اجرای مصوبه گسترش عفاف و حجاب نوشت.
جوان - سردارمحمد‌رضا نقدی در گفت‌و‌گوی با این روزنامه از فعالیت‌های بسیج در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌گوید و با انتقاد از بی‌برنامگی دولت در اجرای این سیاست‌ها از نا‌هماهنگی با بسیج خبر می‌دهد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
گزیده صحبت های رییس جمهور در افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات