سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



واكنش معاون ستاد حقوق بشر نسبت به قتل فجیع دختر 6ساله افغان


به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر كاظم غریب آبادی افزود: جمهوری اسلامی ایران میزبان حدود سه میلیون مهاجر از افغانستان است و همواره از تمام منابع و ظرفیت های خود برای رسیدگی به وضعیت آنان استفاده كرده است.
معاون دبیر ستاد حقوق بشر كشورمان ضمن تسلیت به خانواده ستایش قریشی ، تاكید كرد: در نظام قضایی تفاوتی بین اتباع ایران و افغانستان در رسیدگی به وضعیت هایی مانند قتل وجود ندارد و جنایت، جنایت است، فرقی نمی كند كه مرتكب آن چه ملیتی داشته باشد. هر كه باشد با آن قاطعانه و جدی برخورد خواهد شد.
بنا به گفته های اولیه یكشنبه 21 فروردین پسری 17 ساله در ورامین، دختر همسایه افغانستانی‌شان را كه هنوز شش سال بیشتر نداشت به خانه ‌برد و پس از رفتار شیطانی با او، با ضربات چاقو ستایش - دختر شش ساله - را به قتل رساند.
اجتمام ** 1996 * * 1418

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
امام خامنه ای و شهید مطهری - دروغ میگویید نسبت به حقوق بشر