علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



با این ماشین لباسشویی، لاغر کنید


با این ماشین لباسشویی، لاغر کنیدباشگاه خبرنگاران/ تعداد افرادی که در جهان از لباس شستن با دست خوششان می‌آید انگشت شمارند و همه افراد ترجیح می‌دهند که ماشین لباس شویی لباسشان را بشوید. اما اگر پای لاغری و تناسب اندام و صرفه جویی در زمان و انرژی در میان باشد چه؟
اخیرا محققان چینی راهی برای همزمان شستن لباس‌ها و لاغر شدن پیدا کرده‌اند که با استقبال گرمی مواجه شده است. آن‌ها نوعی ماشین لباس شویی را طراحی کرده‌اند که با دوچرخه زدن و استفاده از پدال کار می‌کند و لباس‌ها را می‌شوید. نام این اختراع «بی‌وا» است.


نکات مهم و مثبت این اختراع صرفه جویی در مصرف آب و چربی سوزی سریع بدن است. علاوه بر این، اگر سریع و با قدرت پدال زده شود، صفحه نمایش کوچکی روشن می‌شود که میزان کالری مصرفی و مدت زمان باقی مانده برای شستن و خشک کردن لباس ‌ها را نمایش می‌دهد. این دستگاه قادر به ذخیره انرژی نیز است. این اختراع در حال طی کردن مراحل پایانی برای عرضه در بازار است و بسیاری افراد مشتاقانه در انتظار استفاده از آن هستند.






منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
ماشین لباسشویی