سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پیک نوروزی در مدارس توزیع شد/دریافت پول از دانش‌آموزان


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، وزارت آموزش‌وپرورش در آخرین هفته‌های سال 94 درخصوص توزیع پیک نوروزی در مدارس صراحتاً اعلام کرد:‌هرگونه تولید پیک نوروزی در استان‌ها و ارسال آن به مدارس غیرقانونی است.

آنگونه که محمد دیمه‌ور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌وپرورش به تسنیم گفت: دستورالعمل مربوط به تکالیف نوروزی دانش‌آموزان به استان‌ها ارسال شده است. در این دستورالعمل اعلام کرده‌ایم، راهنمای تدوین فعالیت‌های یادگیری در ایام تعطیلات نوروز طراحی شود. معلمان چند مدرسه می‌توانند با همراهی یکدیگر برای دانش‌آموزان در ایام تعطیلات نوروز فعالیت‌هایی را طراحی کنند که این فعالیت‌ها باید بیشتر در زمینه مهارت‌های یادگیری و تقویت مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان باشد به عنوان مثال فعالیت‌هایی همچون خاطره‌نویسی، گفت‌وگو با خانواده در مورد آداب و رسوم و نوشتن انشاء در رابطه با خاطرات ایام نوروز طراحی شود.

وی تأکید کرد: هرگونه تولید پیک‌نوروزی در استان‌ها و ارسال آن به مدارس غیرقانونی است و معلمان باید با توجه به شرایط دانش‌آموزان اقدام به ارائه تکالیف نوروزی کنند درحقیقت ادارات آموزش‌وپرورش استان‌ها باید راهنمای تدوین فعالیت‌های یادگیری در ایام نوروز را در اختیار معلمان قرار دهند و معلم متناسب با این راهنما اقدام به تولید محتوا کند.

با وجود آنکه ارائه پیک نوروزی به دانش‌آموزان غیرقانونی بوده و معلمان باید به تناسب شناختی که از دانش‌آموزان داشته، اقدام به ارائه فعالیت‌های یادگیری می‌کردند اما طبق اعلام خانواده‌ها برخی ادارات آموزش‌وپرورش اقدام به توزیع پیک نوروزی و دریافت هزینه از دانش‌آموزان کرده‌اند.

طبق اعلام برخی خانواده‌ها در استان بوشهر از دانش‌آموزان مبلغ 2هزار تومان اخذ و پیک نوروزی به آنها ارائه شده است.

 در استان خراسان رضوی نیز پیک نوروزی به صورت هماهنگ طراحی شده و به ازی دریافت مبلغ هزار تومان به دانش‌آموزان ارائه شده است.

شهرستان‌های استان تهران نیز اقدام به تولید پیک نوروزی و ارائه آن به دانش‌آموزان کرده‌اند.

تصاویر پیک‌های نوروزی تولید شده توسط  ادارات آموزش‌وپرورش که به دانش‌آموزان فروخته شده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
آزمون اسپیکینگ دانش آموزان در مدارس