سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سه صیاد در همدان دستگیر شدند


رامین رمضانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم های یگان حفاظت محیط زیست اسدآباد هنگام گشت زنی در منطقه شکار ممنوع آلموبلاغ به سه نفر مشکوک می شوند.
وی اضافه کرد: پس از بررسی وسایل و تجهیزات این افراد چهار قطعه سهره طلایی به همراه تور، تله و دیگر تجهیزات شکار از آنها کشف و ضبط شد.
وی بیان کرد: شکارچیان متخلف با پهن کردن تور و گذاشتن دام در نزدیکی زیستگاه سهره طلایی این پرنده زیبا را به دام انداختند.
وی با ذکر اینکه جرمه شکار هر قطعه سهره طلایی حدود دو میلیون ریال است گفت: این افراد متخلف با دستور دادستان اسدآباد بازداشت شدند.
سهره طلایی از پرندگان زیبا و مهاجر است که در مسافت و فواصل کوتاه اقدام به مهاجرت کرده و در فصل های گرم سال به مناطق خنک از جمله ارتفاعات مهاجرت کرده و در فصل های سرد در مناطق پایین تر حضو می یابند.
منطقه شکار ممنوع آلموبلاغ در شهرستان اسدآباد قرار دارد و طبق آخرین آمار دریافتی 50 گونه پرنده خشک زی و 15 گونه آبزی در این شهرستان مشاهده شده است
7526/1352

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سه خاطره شهید صیاد از عملیات فتح المبین