ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



گل ثامن صحیح بود/ داور مسابقه تا اطلاع ثانوی محروم شد


به گزارش خبرگزاری فارس، در پی  اطلاعیه فدراسیون بسکتبال مبنی بر تشکیل کارنامه کلیه شرکت کنندگان در مسابقات لیگهای کشور و  اتفاقات بازی بین تیم‌های ثامن مشهد و شیمیدُر تهران از هفته پایانی دور دوم در مشهد، جلسه‌ای با حضور محمود مشحون رئیس فدراسیون، عباس مقدس زاده رئیس کمیته مسابقات، امیر واحد پور رئیس کمیته داوران، کرمانشاهی رئیس کمیته انضباطی، علی توفیق دبیر فدراسیون، مهدی واعظی مدیر روابط عمومی و به مدت 6 ساعت در محل فدراسیون تشکیل شد  و در پی آن سه عدد سی دی فیلم باشگاه ثامن مشهد، صدا و سیما و تصویر بردار فدراسیون به طور کامل مورد بازبینی قرار گرفت که در پایان  به اتفاق آرا حاصل بررسی‌های بدست آمده به این نتیجه منتهی شد که سر داور بازی در صحنه منجر به گل ثانیه‌های پایانی تیم ثامن در اثر عدم مشورت با داوران کوبل خود، ناظر و نماینده فدراسیون، در اعلام رای صادره مبنی بر عدم صحیح بودن گل تیم ثامن مشهد اشتباه نموده و باعث به وجود آمدن این اتفاقات شده است. فدراسیون تاکید بر آن دارد تصمیمی که موجبات باخت میزبان را در پی داشته، به هیچ وجه عمدی نبوده است.

به همین منظور داور بازی تیم‌های ثامن مشهد و شیمیدُر تهران یعنی رضا جوادی تا اطلاع ثانوی از قضاوت محروم شد.

این تصمیم در راستای اطلاعیه‌ای است که فدراسیون با عنوان اخلاق مقدم بر قهرمانی هفته گذشته به کلیه مدیران عامل باشگاه‌ها، سرپرستان و مربیان و بازیکنان تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ‌های کشور ابلاغ کرد تا بر اساس آن کلیه  فعالیت‌های افراد در کارنامه‌ای ثبت شود.

فدراسیون همچنین در تصمیمات دیگری در روزهای گذشته 3 داور از جمله شهمیرزادی، فتحی و خادم الحسینی را مورد تشویق قرار داد و مومنی و محمد پور را محروم کرد.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/1GAVQX


ویدیو مرتبط :
آخرین کلیپ تا اطلاع ثانوی