فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



آخرین وضعیت ساخت «کلاه قرمزی»


ایرج طهماسب خبر داد که امسال قصد ندارد، مجموعه‌ی کلاه قرمزی را برای تلویزیون آماده بکند و وعده ساخت فیلم سینمایی‌اش را داد.

خبرگزاری ایسنا: ایرج طهماسب خبر داد که امسال قصد ندارد، مجموعه‌ی کلاه قرمزی را برای تلویزیون آماده بکند و وعده ساخت فیلم سینمایی‌اش را داد.

این کارگردان در پاسخ به اینکه آیا «کلاه قرمزی 95 » را در حال ساخت دارد؟ گفت: خیر! امسال به دلیل ساخت سینمایی «کلاه قرمزی و دوستان»، امکان ساخت مجموعه را نداشتیم و در جلسه‌ای که با مدیران صدا و سیما داشتم به دوستان پیشنهاد دادیم، حالا که 6 ماه فرصت تا پایان سال هست؛ بودجه‌ی این برنامه را در اختیار دیگر برنامه‌سازان قرار بدهند تا در ایام عید نوروز ،تماشاگر برنامه‌ی جدید و جذاب برای کودکان باشیم.

طهماسب همچنین مطرح کرد: بنده هم قول می‌دهم که مردم در سینما شاهد فیلم سینمایی خوبی برای کودکان باشند، به امید دیدار در سینماهای سراسر کشور با «کلاه قرمزی و دوستان».

او جزییات بیشتر درباره‌ی فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و دوستان» را به بعد موکول کرد.

مجموعه کلاه قرمزی به عنوان پرمخاطب‌ترین مجموعه‌ی نوروزی سیما سال گذشته معرفی شده بود.


ویدیو مرتبط :
آخرین قسمت کلاه قرمزی نود و چهار....