سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



طرح اولیه منتشر شده از موبایل G5 ال جی حاکی از وجود بدنه ای خمیده برای آن است


طرح اولیه منتشر شده از موبایل G5 ال جی حاکی از وجود بدنه ای خمیده برای آن است

ال جی در نظر دارد در روز 21 فوریه یعنی دوم اسفندماه یک کنفرانس خبری را در کنگره جهانی موبایل (MWC) برگزار کند و انتظار می رود که در این رویداد پرده ها از روی تلفن هوشمند G5 این شرکت که در واقع پرچمدار بعدی آن است کنار رود.

هفته گذشته، دو رندر از این موبایل منتشر شد که شمایی کلی از آنچه ظاهرا قرار است توسط این کمپانی کره ای معرفی گردد را به تصویر می کشید و حالا یک طرح اولیه در فضای مجازی منتشر گردیده که شمایل کلی پرچمدار آتی ال جی را از تمامی زوایا نشان می دهد.

گفته می شود که G5 برخلاف نسخه های قبلی اش بدنه ای تماما فلزی خواهد داشت و همچنین دکمه های مربوط به کم و زیاد کردن صدا نیز به جای قسمت پشت بدنه در کناره آن جای گرفته اند.

با این همه، دکمه پاور احتمالا همچنان در قسمت پشت بدنه قرار خواهد داشت و یک اسکنر اثر انگشت نیز به آن اضافه گردیده است. سیستم فوکوس خودکار لیزری و فلاش LED نیز از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این محصول است که درست در بالای دکمه پاور جا خوش کرده اند.

تلفن هوشمند G4 با در نظر داشتن تصاویر و اطلاعات منتشر شده ابعادی برابر با 149.4 در 73.9 در 8.2 میلی متر دارد و در نتیجه اندکی باریک تر از نسخه G4 (با ابعاد 148.9 در 76.1 در 9.8 میلیمتر) است. نمایشگر این موبایل نیز احتمالا ابعادی برابر با 5.5 اینچ با رزلوشن 1440 در 2560 پیکسل خواهد داشت و آنطور که از روی تصاویر می توان حدس زد، حاشیه اطراف نمایشگر آن نیز بسیار باریک است.

قسمت پشت بدنه این موبایل ظاهرا شکلی خمیده دارد که این طراحی نیز برای آن است که دست گرفتن دستگاه برای کاربر ساده تر باشد.

G5 به احتمال زیاد از چیپست اسنپدراگون 820 کوالکام بهره خواهد برد و علاوه بر این، دست کم 3 گیگابایت رم دارد و امکاناتی نظیر پورت USB Type-C و باتری قابل تعویض برایش در نظر گرفته می شود. تصور می شود که عرضه این محصول اندکی پس از معرفی اش آغاز گردد.

گفتنی است که براساس پیش بینی ها، تلفن هوشمند گلکسی اس 7 سامسونگ، اچ تی سی One M10 و دیگر پرچمداران مطرح امسال نیز در جریان MWC 2016 رونمایی می گردند و ما نیز خبرهای مربوط به آنها را به صورت در لحظه منتشر خواهیم کرد.

منبع: phonearena

برچسب‌ها:G5MWC 2016اخبار تکنولوژیال جیتکنولوٰژی

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
نگاه اولیه به ال‌جی G5 در دیجی‌کالا