ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مدیر آکادمی استقلال بازیکنان را هوایی کرد


مدیر آکادمی استقلال بازیکنان را هوایی کردجام نیوز/ سرمربی تیم فوتبال امید استقلال گفت که مدیر پیشین آکادمی استقلال و مدیرعامل فعلی باشگاه راه‌آهن در حق آکادمی آبی‌پوشان کم‌لطفی کرده است.
علی سامره پس از شکست 3 بر صفر تیمش مقابل استقلال، اظهار داشت: با هماهنگی فرزاد مجیدی وظیفه خودمان دیدیم که مقابل استقلال بازی کنیم. این دیدار هم برای ما خوب بود و هم برای استقلال. نه ما دنبال نتیجه بودیم و نه استقلال و هدف این بود که بازیکنان شخصیت خود را پیدا کنند، چون در سال‌های بعد جزو بازیکنان بزرگسال محسوب می‌شوند.
وی در پاسخ به این پرسش که چرا تیم امید استقلال در چهار دیدار گذشته موفق نبوده است، گفت: متأسفانه دوران خوبی را سپری نمی‌کنیم که دلایل مختلفی هم دارد. زمانی که رضا صادق‌پور مدیر آکادمی استقلال بود کم‌لطفی کرد و دنبال این هستم که آن را رو کنم. صادق‌پور یکسری از بازیکنان ما را هوایی کرده و با آنها در راه‌آهن قرارداد داخلی بسته است.
سرمربی تیم امید استقلال خاطرنشان کرد: پس از بازی با امید پرسپولیس متوجه شدم بازیکن 20 ساله ما داخل زمین نمی‌جنگد و دلش به حال تیم نمی‌سوزد. وقتی صادق‌پور با یک بازیکن 20 ساله این کار را می‌کند، بازیکن هم هوایی می‌شود. این آشی است که رئیس پیشین آکادمی استقلال پخته است.
سامره ادامه داد: مطمئن باشید بازیکنان شهامت دارند که این مسائل را بگویند. مهم نیست امید استقلال چندم می‌شود، اما صادق‌پور به آکادمی استقلال کم‌لطفی کرد و بازیکنان با کمک‌های من کار کردند. صادق‌پور با شش بازیکن من صحبت کرده و با آنها قرارداد داخلی بسته است. در حال حاضر سیدمجید حسینی به راه‌آهن رفته و سایر بازیکنان نیز هوایی شده‌اند.
وی در رابطه با وضعیت میلاد شعبانلو گفت: این بازیکن در 90 درصد بازی‌های ما جزو بازیکنان خوب بوده است. اگر باشگاه استقلال قدرش را بداند و دو سه بازی در لیگ برتر به میدان برود می‌تواند یکی از ستاره‌های لیگ برتر شود.
سرمربی تیم امید استقلال در خصوص اختلاف پرویز مظلومی و مدیران استقلال بر سر جذب بازیکنان در نیم‌فصل دوم، گفت: موضع باشگاه در قبال سرمربی باید مشخص باشد. پرویز مظلومی در استفاده از بازیکنان جوان شهامت به خرج داده و نیاز به زمان دارد. استقلال پول ندارد و وقتی هم پول نباشد نمی‌توان بازیکنی را جذب کرد.
سامره افزود: اسپانسر باشگاه و یا وزارت ورزش باید به باشگاه کمک کنند. می‌دانم که خیلی از بازیکنان مشکل مالی دارند و از زندگی‌شان گذشته‌اند تا به استقلال کمک کنند. اگر الان به بازیکنان جوان توجه نکنند چه زمانی می‌خواهند توجه کنند. امیدوارم باشگاه استقلال تمهیداتی را بیاندیشد.

جذاب ترین خبرهای ورزشی را در کانال تلگرامی کانال ورزش دنبال کنید

منبع: جام نیوز


ویدیو مرتبط :
قهرمانی استقلال سال84-85 همراه با مصاحبه با بازیکنان استقلال