سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وزیر راه و شهرسازی:طرح چهارخطه کردن جاده هراز سال95 تکمیل می شود


عباس آخوندی دوشنبه شب در حاشیه گرامیداشت روز راهدار در راهدارخانه امامزاده هاشم آمل به خبرنگار ایرنا افزود: دولت در سالهای اخیر توجه ویژه ای به این جاده داشته و در سفراستانی چندماه گذشته هیات دولت به مازندران حدود 600میلیاردتومان برای ادامه طرح تعریض و چهارخطه کردن تصویب و اختصاص داده شد.
وی اضافه کرد: هیچ محدودیت مالی برای اجرا و تکمیل این طرح در جاده هراز وجود ندارد و دولت مصمم به بهره برداری سریعتر این جاده است.
وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه هم اکنون پیمانکاران زیادی در بخش های مختلف در جاده هراز مشغول به کار هستند، اضافه کرد: تاکنون بخش زیادی از مراحل تعریض جاده انجام شده و ساخت چند دهنه پل و تونل ادامه دارد.
آخوندی در بخش دیگری به فعالیت زمستانه راهداران در جاده های کشور اشاره کرد و یادآورشد: برای زمستان امسال حدود 15هزار راهدار در 620 راهدارخانه کشور فعال شدند.
حدود 110کیلومتر از جاده ارتباطی هراز از آمل به تهران در حوزه استحفاظی مازندران قرار دارد.ک/3
7327/6097

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
وزیر راه و شهرسازی