سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فعالیت شرکت غیر قانونی لیزینگ خودرو در اراک متوقف شد


به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نورالدین حسینی افزود: چندی پیش، ماموران پلیس آگاهی استان در تحقیقاتشان مطلع شدند که فردی به صورت غیرمجاز در امر واسطه گری خرید و فروش خودرو در شهر اراک فعالیت می کند.
وی اضافه کرد: با استعلام انجام شده از بانک مرکزی و اخذ نظر کارشناسی ، مشخص شد که متهم دارای فعالیت لیزینگ غیرقانونی و بدون مجوز است و تاکنون نیز مبالغ زیادی را از شهروندان کلاهبرداری کرده است.
رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی اظهار کرد: با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده در خصوص کلاهبرداری مذکور، پرونده به دستگاه قضایی ارجاع شد و با هماهنگی دستگاه قضایی، متهم دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.
وی خاطر نشان کرد: بر اساس دستور مقام قضایی، دفتر محل کار متهم نیز پلمب و ادامه تحقیقات با همکاری این دستگاه درحال پیگیری است.
سرهنگ حسینی در پایان به شهروندان توصیه کرد: هنگام خرید خودرو از شرکت های لیزینگ، از قانونی بودن فعالیت و درستی عملکرد شرکت مطمئن شوند .

***مرگ عابر پیاده در حادثه رانندگی
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی از مرگ عابر پیاده بر اثر بر خورد با یک دستگاه خودروی پراید در محور اراک- قم خبر داد.
سرهنگ ایرج کهریزی افزود: درحادثه ای که روز یکشنبه در محور اراک - قم رخ داده خودروی پراید با عابر پیاده به وقوع پیوست که عابر پیاده به علت شدت جراحات در دم جان داد.
وی اظهار کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان تصادفات پلیس راه، در دست بررسی است.

***ارتقاء رفتار سازمانی، گفتمان پلیس در صیانت از حقوق شهروندی است
فرمانده انتظامی استان مرکزی در جمع روسای کلانتری های شهر اراک گفت: توجه به رفتار سازمانی در تعاملات اجتماعی پلیس، گفتمان مهمی در صیانت از حقوق شهروندی در نیروی انتظامی است.
سرهنگ کیومرث عزیزی روز دوشنبه در جمع روسای کلانتری های مرکز استان افزود: محیط ماموریتی سازمان های مختلف در دنیای پیچیده امروز به اندازه ای دچار تغییر شده که توجه به شاخص های دستیابی به موفقیت نیاز به روزآمدی و توجه به کلیه شاخص های تغییرات اجتماعی است.
وی اضافه کرد: نیروی انتظامی سازمانی است که برای دستیابی به اهداف والای خود در تأمین امنیت شهروندان، بیشترین ارتباط را با متغیرهای محیطی دارد و مهم ترین مولفه در تحقق راهبردهای سازمانی، نیروی انسانی و توجه به رفتارهای شهروندی در حوزه ماموریت های ناجا یکی از مهم ترین شاخص های نظارتی است که باید بدان توجه شود.
وی با اشاره به ضرورت توجه به حقوق شهروندی در ماموریت های پلیس افزود: توجه به حقوق شهروندی و آشنایی کارکنان در ماموریت های محوله از امور ضروری است که باید در رفتار سازمانی کلیه کارکنان متجلی باشد و در ارزیابی ها و نظارت ها بر انجام بهینه و ارتقاء کیفی آن تاکید شود.
فرمانده انتظامی استان مرکزی توجه به مشارکت مردم را کلید موفقیت نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: امنیت یک تولید جمعی است که بدون مشارکت مردم و نهادهای اجتماعی محقق نمی شود و بر این اساس پلیس در رویکرد اجتماعی خود برای توسعه انضباط اجتماعی، ترویج فرهنگ قانونمداری، انضباط اجتماعی، مشارکت مردمی و تاکید بر تقدم امنیت نرم افزاری بر امنیت سخت افزاری را به عنوان اصول و ارکان برنامه ریزی مورد تاکید دارد.

***رسیدگی آنی به درخواست های خروج از کشور زائرین اربعین حسینی
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در راستای خدمت رسانی بهتر به زائرین کربلای معلی و جلوگیری از اتلاف وقت مشمولان رسیدگی درخواست های خروج از کشور زائران را در اولویت کاری این معاونت قرار داده است.
سرهنگ حسینعلی مسن آبادی افزود: به منظور ارائه خدمات مضاعف و ایجاد تسهیلات لازم و تسریع در امور مشتاقان زیارت امام حسین(ع) این معاونت همه روزه از ساعت هفت تا 16 با اولویت قرار دادن رسیدگی به این نوع درخواست ها روزانه، انبوهی از درخواست ای خروج از کشور زائرین حسینی را رسیدگی می کند.
وی بیان کرد: این گروه از مشمولان برای تسهیل و تسریع در انجام امور مربوط به مجوز خروج از کشور خود، باید ابتدا با افتتاح حساب قرض الحسنه در یکی از شعبات بانک قوامین در سطح شهر اقدام و با همراه داشتن ودیعه به مبلغ 20 میلیون ریال باعث کاهش مدت زمان رسیدگی به فرآیند صدور مجوز مذکور شوند.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی تاکید کرد :مشمولان زائر عتبات عالیات برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مقررات ،شرایط و فرآیند های مربوط به خروج از کشور می توانند به پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به نشانی www.vazifeh.police.ir مراجعه یا با سامانه تلفن گویا با شماره 096480 تماس بگیرند.
وی افزود: سربازان حین خدمت که درخواست سفر به عتبات عالیات را دارند باید به معاونت نیروی انسانی رده خدمتی خود مراجعه و مجوز خروج از کشور را اخذ کنند و از مراجعه به وظیفه عمومی استان خودداری کنند.ک/1
3017/6013/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
فعالیت 360 لیزینگ بدون مجوز