سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شرکت ZTE گوشی آکسون مینی را معرفی کرد


زد تی ای آکسون مینی

شرکت چینی زد تی ای در نمایشگاه CES 2016 از یکی‌دیگر از گوشی‌های مقرون به‌صرفه خود پرده برداری کرد و حالا آکسون مینی نیز سومین عضو خانواده آکسون شرکت زد تی ای خواهد بود. این گوشی نیز شبیه به عضو بزرگتر خانواده آکسون یعنی آکسون پرو است که چند ماه قبل در آسیا و اروپا به‌فروش رسید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به بررسی کوتاه جدیدترین تلفن همراه شرکت زد تی ای بپردازیم.

طراحی

شرکت زد تی ای از همان زبان طراحی قبلی خود در تلفن آکسون مینی استفاده کرده است که قابل پیش بینی بود اما در هرحال شما با در دست گرفتن این اسمارت فون حس یک کالای لوکس را خواهید داشت و پشت این دستگاه خودنمایی می‌کند. البته این را نیز باید گفت که آکسون مینی ضخامت زیادی دارد و ممکن است با آن احساس راحتی نکنید. در مجموع طراحی این گوشی مناسب و خوب ارزیابی می‌شود.

طراحی زد تی ای آکسون مینی

صفحه نمایش

گوشی آکسون مینی دارای صفحه نمایشی 5.2 اینچی از نوع آمولد و با رزولوشن فول اچ‌دی  است و همان‌طور که می‌دانید این نوع از صفحات نمایش کارکرد بسیار خوب دارند و اشباع رنگ در آن‌ها فوق العاده است و همچنین رنگ مشکی بطور عمیق در آن‌ها به نمایش گذاشته می‌شود و این بخش یکی از نقاط قوت این اسمارت فون به‌حساب می‌آید.

صفحه نمایش زد تی ای آکسون مینی

سخت افزار و کارکرد

همانطور که از نام این گوشی پیداست شاهد یک پردازنده میان رده در این گوشی هستیم. تراشه چهار هسته‌ای اسنپدراگون 616 قلب تپنده این گوشی است و 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز کمک حال این تراشه هستند و می‌توان گفت که در گوشی آکسون مینی چندان شاهد لگ نخواهیم بود و باتوجه به میان رده بودن این تلفن هوشمند انتظار بیشتری از آن نداشتیم و همین کارکرد نیز مورد قبول است.

سخت افزار و کارکرد زد تی ای آکسون مینی

رابط کاربری

رابط کاربری زد تی ای چندان مورد پسند کاربران قرار نگرفته است و شبیه به رابط کاربری بقیه شرکت‌های چینی است و ساده به‌نظر می‌رسد. البته گوشی آکسون مینی قابلیت فورس تاچ را نیز دارد، درست مانند نسخه اولیه خود که اولین گوشی با فناوری فورس تاچ بود و شما می‌توانید 4 حالت مختلف برای لمس را مشخص کنید  که یا انجام هر یک کاری خاص انجام شود. همچنین یک سنسور اثر انگشت در پشت این گوشی تعبیه شده است.

رابط کاربری زد تی ای آکسون مینی

دوربین

تلفن آکسون مینی به یک دوربین 13 مگاپیکسلی در عقب خود مجهز شده است و همین‌طور از یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای تهیه عکس‌های سلفی بهره می‌برد. می‌توان از این گوشی انتظار داشت که تصاویر مطلوبی را ثبت کند اما به هرحال باید منتظر ماند تا نتیجه آن مشخص شود.

دوربین زد تی ای آکسون مینی

جمع بندی

گوشی آکسون مینی بر اساس مدل و نسخه‌های مختلف خود قیمتی بین 360 تا 425 دلار در بازار آسیا خواهد داشت که راضی کننده به‌نظر می‌رسد. یک گوشی جمع و جور برای افرادی که می‌خواهند با قیمتی کم و به‌صرفه یک گوشی همراه برای خود تهیه کنند. برای نقد و بررسی کامل‌تر آن باید منتظر عرضه آن به بازار ماند تا به‌ توان به‌خوبی کارکرد آن را مشاهد کرد. شما می‌توانید در زیر گالری تصاویر آن را تماشا کنید :

نظر شما راجه به گوشی جدید شرکت زد تی ای چیست؟ آکسون مینی می‌تواند در بازار موفق عمل کند؟ نظرات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.

phonearena

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
ZTE آکسون