سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کشته شدن 20 تروریست در الانبار/ سرنگونی پهپاد داعش توسط نیروهای عراقی


کشته شدن 20 تروریست در الانبار/ سرنگونی پهپاد داعش توسط نیروهای عراقیایرنا/ «اسماعیل المحلاوی» فرمانده عملیات الانبار در ارتش عراق گفت که نیروهای عراقی روز جمعه پهپاد گروه تروریستی داعش را سرنگون کرده و در عملیات نیروهای ارتش در استان الانبار نیز20 تروریست داعش کشته شدند.

به گزارش پایگاه خبری رأی الیوم، المحلاوی افزود: نیروهای تیپ 39 ارتش عراق توانستند یک بالگرد بدون سرنشین گروه تروریستی داعش را درمنطقه «الجرایشی» در شمال الرمادی سرنگون کنند.
وی با بیان اینکه درعملیات نیروهای الانبار 15 تروریست داعشی در اطراف منطقه «البوعبید» و «البوبالی» در شرق الرمادی کشته شدند، عنوان کرد: تروریست های داعش به منظور حمله به نیروهای امنیتی عراق در این دو منطقه استقرار یافته بودند.
فرمانده عملیات الانبار ادامه داد: در عملیات نیروهای ارتش 5 تروریست داعش در ناحیه «الصقلاویه» در شمال فلوجه و منطقه «البوهراط» واقع در جنوب غرب شهر فلوجه کشته شدند.
در همین راستا «سعد معن» سخنگوی فرمانده علمیات بغداد در ارتش عراق گفت: نیروهای پلیس فدرال عراق با همکاری نیروهای امنیتی دو کمربند انفجاری را در بغداد کشف و ضبط و دو تروریست را دستگیر کردند.
«رائد شاکر جودت» رئیس پلیس فدرال عراق نیز گفت: نیروهای عراقی در یک عملیات امنیتی در منطقه «الزعفرانیه» بغداد یکی ازعناصر تروریستی را که کمر انفجاری در اختیار داشت، بازداشت کردند.
همچنین فرمانده نیروهای ویژه مبارزه با تروریست عراقی روزگذشته اعلام کرد که نیروهای عراقی شهرستان «هیت» واقع درغرب استان الانبار را به طور کامل از دست داعش آزاد کردند.
عملیات آزادسازی شهرهیت در شمال غربی شهر رمادی به فرماندهی عملیات مشترک الانبار از اویل فروردین ماه آغاز شده است.
بخش هایی از عراق از اوایل سال 93 به اشغال گروهک تروریستی داعش در آمده است.
نیروهای عراقی در روزهای گذشته عملیات خود را در استان های الانبار و نینوا شدت بخشیده اند.
جنگ علیه گروهک تروریستی داعش درعراق و سوریه با حمایت نیروهای مردمی و مقاومت در حالی وارد مراحل حساس خود می شود که امید آن می رود که نیروهای عراقی و سوری در ماه های آینده بخش های بیشتری از مناطق تحت کنترل داعش را آزاد کنند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
درگیری های شدید نیروهای عراقی با داعش-الانبار