سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ آخرین جزئیات تصادف پژو با مینی‌بوس در محور مهران


فارس/ جانشین پلیس راه به بیان جزئیات تصادف یک دستگاه پژو با مینی‌بوس در محور مهران پرداخت و گفت: در این حادثه متأسفانه چهار نفر از هموطنان در دم کشته شده و نفر پنجم نیز در بیمارستان جان باخت.

سرهنگ صمد اسفندیاری، به بیان آخرین جزئیات تصادف یک دستگاه پژو 405 با مینی‌بوس بنز در ساعت 6:30 امروز صبح در کیلومتر 25 مهران به ایلام پرداخت و گفت: متأسفانه در این حادثه رانندگی به علت عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و تجاوز به چپ خودروی پژو که از سفر کربلا برمی‌گشتند، چهار نفر از هموطنان در دم جان باخته و 9 نفر دیگر مجروح شدند.

جانشین پلیس راه گفت: یکی از مجروح‌شدگان نیز در بیمارستان جان باخت و تعداد کشته‌شدگان این حادثه رانندگی به 5 نفر یعنی دو زن و سه مرد رسید.

وی افزود: جان باختگان سرنشینان پژو 405 اهل یک خانواده بوده‌اند.

سرهنگ اسفندیاری به شرایط خاص محور ایلام به مهران اشاره و تصریح کرد: با توجه به دو طرفه بودن مسیر و همچنین کم‌عرض بودن جاده، باید رانندگان همواره از منتهی الیه سمت راست جاده تردد کرده و اقدام به سبقت نیز نکنند.

وی افزود: عرض کم و ترافیک پر حجم و نیمه سنگینی که هم‌اکنون در محور ایلام به مهران وجود دارد، نباید منجر به تخطی از مقررات راهنمایی و رانندگی و عجله و شتاب و سبقت‌های غیرمجاز شود.


ویدیو مرتبط :
سوتی باحال سریال چک برگشتی حتمآ ببینید(سوار مینی بوس قدیمی فیات میشن درحالیکه داخل مینی بوس از یک مینی بوس هیوندای جدید