سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وزیر خارجه ایتالیا آزادسازی رمادی را یک موفقیت مهم خواند


وزیر خارجه ایتالیا آزادسازی رمادی را یک موفقیت مهم خواند

ایرنا/ پائولو جنتیلونی وزیر خارجه ایتالیا ازاد سازی رمادی را یک موفقیت مهم برای عراق و جامعه بین المللی خواند.

جنتیلونی در بیانیه ای که در تارنمای وزارت خارجه ایتالیا منتشر شد، اعلام کرد: شکست داعش در رمادی حاکی از موفقیت مهم نیروهای نظامی عراق و ائتلاف بین المللی است و همچنین تاییدی دیگر از این که عراق در مبارزه برای ریشه کن کردن داعش، در مسیر درست قرار دارد.
وی افزود: این نتیجه مهم نشانگر ارزش نظامیان و ملت عراق و همکاری ثمربخش میان این کشور و کشورهای عضو ائتلاف ضد داعش محسوب می شود که ایتالیا نیز در آن نقشی اصلی را ایفا می کند. ایتالیا به حمایت از دولت عراق تا زمانی که صلح و امنیت در این کشور برقرار نشده است، ادامه می دهد.
شهر رمادی مرکز استان الانبار واقع در 110 کیلومتری غرب بغداد پس از 2 ماه نبرد مستمر و دستکم دو هفته جنگ خیابانی، روز گذشته (دوشنبه) آزاد شد و گروهک تروریستی داعش از این منطقه به بیرون رانده شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
دیدار وزیر امور خارجه ایتالیا با وزیر امور خارجه ایران