فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



منوچهر طیاب میهمان امشب «هفت» می‌شود/ فراستی و امجدیان «این سیب هم برای تو» را نقد می‌کنند


به گزارش خبرگزاری فارس، سیزدهمین قسمت از دور تازه برنامه سینمایی «هفت» امشب جمعه 25 دی ماه ساعت 23:15 روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

در این قسمت منوچهر طیاب، مستندساز پیشکسوت و منتقد ایرانی میهمان ویژه «هفت» خواهد بود و با بهروز افخمی به گفت‌وگو خواهد پرداخت.

 

سینماکلاسیک و معرفی کتاب از دیگر بخش های امشب «هفت» خواهند بود. همچنین گزارشی از گفت‌وگو با عوامل فیلم سینمایی «لاک قرمز» به کارگردانی سیدجلال سیدحاتمی و تهیه کنندگی کامران مجیدی از فیلم های حاضر در بخش «نگاه نو» سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر پخش خواهد شد.

مسعود فراستی نیز در میز نقد فیلم های ایرانی خود به همراه کیوان امجدیان، منتقد سینما به سراغ نقد و بررسی فیلم سینمایی «این سیب هم برای تو» به کارگردانی سیروس الوند می رود.

 

وی همچنین در میز نقد فیلم های خارجی با حضور کامیار محسنی، منتقد سینما، به نقد و بررسی فیلم سینمایی «The Walk» به کارگردانی رابرت زمکیس خواهد پرداخت.

برنامه «هفت» با اجرا، سردبیری و تهیه کنندگی بهروز افخمی و با حضور مسعود فراستی به عنوان منتقد هر هفته جمعه شب ها از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/F8HT60


ویدیو مرتبط :
تکنوازی حسین تهرانی که صدای لوکوموتیو را تقلید میکند بر روی فیلی از منوچهر طیاب