سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



به روزرسانی های ویندوز ۱۰ بعضی اپلیکیشن‌ها را بدون اطلاع کاربر حذف می‌کند


به روزرسانی های ویندوز ۱۰ بعضی اپلیکیشن‌ها را بدون اطلاع کاربر حذف می‌کندفارنت/ آپدیت‌های ویندوز 10 همیشه یکی از مشکلات کاربران بوده و حالا ظاهراً یک مشکل هم بر مشکلات آن اضافه شده است. به‌تازگی برخی کاربران متوجه شده‌اند پس از دانلود و نصب آپدیت‌ها، برخی اپ‌ها بدون اطلاعشان حذف می‌شود!

ظاهراً حذف اپلیکیشن‌ها یک باگ یا اشکال نرم‌افزاری نیست و مایکروسافت عمداً این کار را انجام می‌دهد! برخی آپدیت‌های بزرگ و اصلی ویندوز 10 مانند آپدیت بزرگ ماه نوامبر گاهی اپ‌ها را حذف می‌کنند. وب‌سایت HowToGeek متوجه شده که نرم‌افزار Speccy که برای نمایش جزئیات سخت‌افزار به کار می‌رود حذف شده و برخی دیگر از کاربران هم خبر از حذف نرم‌افزارهای دیگری مانند CCleaner، HWMonitor و CPU-Z شده‌اند که معمولاً برای شناسایی سخت‌افزاری و پاکسازی سیستم به کار می‌رود.

با وجود این‌که هنوز دلیل این کار مشخص نیست اخیراً برایتان نوشتیم که مایکروسافت توصیه کرده از نصب نرم‌افزارهای پاکسازی مانند CCleaner خودداری کنید و شاید حالا برای حذف آن‌ها خودش دست به کار شده است؛ هرچند که حذف نرم‌افزارهای شناسایی سخت‌افزار به نظر منطقی نیست. اگر از این اقدام مایکروسافت خشمگین شده‌اید خوب است بدانید در هنگام نصب ویندوز توافق‌نامه سرویس‌های مایکروسافت را قبول کرده‌اید و در آن به وضوح «حذف دسترسی از نرم‌افزار و یا سخت‌افزار در صورت صلاح‌دید مایکروسافت» ذکر شده است.

در حال حاضر راهی برای بازگرداندن این نرم‌افزارها به‌جز دانلود و نصب مجدد آن‌ها وجود ندارد که بسته به نوع اینترنت شما ممکن است هزینه‌بر باشد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارنت


ویدیو مرتبط :
‫آموزش نصب و حذف اپلیکیشن ها در ویندوز 8‬‎